2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sonar is aardig betrouwbaar, en ja meestal gaan er duikers het water in als er wat verdachts is. Maar ik twijfel toch want anders hadden de honden gisteren vast wel vaker sporen geroken....

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Soms worden kinderen nooit meer gevonden, zoals dat meisje dat toen 'ontvoerd' is uit Portugal uit een appartement.

3. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    indardaad madeleine mccan is ook nooit gevonden.. verschrikkelijk.. arme kinderen en arme moeder.. bah

4. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Het lijkt me vreselijk wanneer de politie op een gegeven moment besluit om de zoektocht definitief te sluiten. Vandaag hopelijk wat meer duidelijkheid op z'n minst.

5. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Aan haar dacht ik nog gister , ook zo'n verschrikkelijk iets.

6. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ja, bizar!

7. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Blijkbaar gaan ze die 2 plekken nog door duikers laten onderzoeken omdat ze daar niet zo'n goed beeld hadden. Waarschijnlijk niets dus.

8. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Precies,nu dit in je eigen land gebeurt pakt het mensen harder aan denk ik. Bij mij tenminste wel..

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #1129 wondertjenr3, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
    MAANDAG

12.55 uur: Verslaggever Dennis van Ommeren ziet twee politiebusjes met honden arriveren bij het Doornse Gat, de plaats waar vorige week het lichaam van Jeroen Denis werd gevonden. Er wordt gezocht aan de rand van het bos.

12.40 uur: Onduidelijk hoe laat de duikers aankomen. Ze hebben eerst nog een andere klus, die ze moeten afmaken.

12.34 uur: De politie heeft besloten op twee plaatsen in de visvijver duikers het water in te sturen. De kans dat ze iets zullen vinden wordt gering geacht, meldt verslaggever Rik Dogger ter plaatse.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffffff........:( afwachten maar dus

11. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ik denk dat ze een hele andere kant op moeten zoeken.
    Dus zeker niet op de route die hij gereden heeft maar misschien
    wel richting Belgie/Duitsland omdat zijn telefoon onderaan Limburg is uitgezet.

Ik vind dit momenteel geen "spontane actie" meer lijken maar zoals hier voorheen al is gezegd , precies uitgestippeld.
    Ik ben bang dat de kleintjes voorlopig niet/nooit meer gevonden worden.
    Net zo'n actie als die 2 verdwenen meisjes die ook niet meer terug gevonden zijn inderdaad , Brrrrr.

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Juist. Daarom zou ik als moeder, denk ik, ook zo blij zijn met alle vrijwilligers die mee helpen zoeken.

13. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Misschien een hele domme gedachte maar kunnen ze niets met satelietbeelden van die dag. Een paar weken terug nog werd er via satelietfotos een moord in almere ontdekt als ik me niet vergis.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
  15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik denk trouwens dat het moment dat zn gsm niet meer te traceren is, de tijd is dat ie de kinderen "gedumpt?/vermoord?/achtergelaten?/aan iemand mee heeft gegeven? "etc. is geweest.
    Ik denk dus net over de grens ergens.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien de vriendin van hem geweest?

17. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Als ze in de vijver lagen dan waren ze toch allang naar boven gedreven, denken jullie niet?

Of ze hebben misschien voetsporen gevonden nabij de vijver waarvan ze denken dat het van zijn schoenen kunnen zijn.

18. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hmm nee. Zeker niet nu niet helemaal duidelijk is wat er gebeurd is. Ik snap dat nabestaanden hem willen herdenken, maar ik denk dat dat -gezien hoe heel Nederland reageert op deze zaak- beter niet op deze manier kan.

20. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Er is ook niets vermeld over de kleding, sokken enz van de man, of ze onder modder lagen o.i.d. Als hij zn kinderen uit wanhoop (en/of bewust) iets heeft aan gedaan, dan gaat hij niet nog denken aan zn kleding.Of hij moet een schoon pakket kleding hebben aangetrokken net voordat hij zich van het leven beroofde, maar dat lijkt me sterk..

Deel Deze Pagina