Duikers gaan niks vinden denk ik. Ik krijg zomaar het gevoel dat ze helemaal verkeerd zoeken,maar waarom weet ik niet.. misschien omdat het allemaal zo lang duurt en ze totaal geen aanknopingspunten hebben.. Het gevoel van onmacht ofzo.. blehhh.. hoop zo op goed nieuws..
+1 Ik blijf maar denken dat ze ergens in België zijn of Duitsland....en of ze dan nog leven....nee denk het niet.
Met gepind bedoelen ze hij heeft het tanken met pin betaald. Hij heeft geen extra geld ergens gepind. Anders waren hier ook wel camerabeelden van.
Hoop zo dat er nog beelden opduiken van de terugweg. Dan kan qua tijdlijn een duidelijker beeld gemaakt worden. Zou indd zomaar kunnen dat hij in België of Duitsland is geweest.
Hij heeft getankt, laten we er even vanuit gaan dat hij zijn auto vol gegooid heeft, ze weten hoeveel zo'n auto verbruikt, kunnen zien hoeveel er nog in zit, kunnen zo ook berekenen hoever hij heeft gereden lijkt mij. Denk idd dat ze niet meer in leven zijn
Ja idd..... Maar denk toch wel dat de politie dit allemaal ook checkt en weet niet? Maar ja ze vertellen niks he....
Duiker is met lege handen naar boven gekomen lees ik net pfffff . Wat betreft het verbruik van de benzine, mijn man werkt bij een garage en zegt net nog dat het niet zo makkelijk is, want het ligt eraan hoe hard de auto rijdt, en of het een constante snelheid is of niet. Bij vaak remmen, verbruikt de auto automatisch meer brandstof, dan dat je in 1 stuk door rijdt.
Hm lijkt mij niet hoor. Ligt verbruik toch aan de manier ook hoe je rijd. Als je langere stukken rijd verbruik je minder benzine dan als je korte stukken rijd. Ben je iemand die gas geeft en weer los en weer gas en weer los dan zuipt je auto ook veel meer dus denk dat dat niet zo werkt
Ja maar een soort van richtlijn dan misschien he.....je weet wel bv of hij tot in Duitsland kan zijn gekomen ofzo...
Precies !! Dat bedoelde ik dus ook. Je kan bijna niet achterhalen hoe ver hij gereden heeft aan de hand van het brandstof verbruik.
Hangen er geen camera's dan bij de grens tussen NL en België en NL en Duitsland waarop eventueel te zien is of zijn auto er overheen is gereden? Je zou verwachten van wel toch??
De vermiste broertjes Ruben en Julian zijn vorige week maandag nog met hun vader bij het Doornse Gat gezien. Diverse mensen vertellen tegen RTV Utrecht dat de jongens bij de speelplaats rond hebben gelopen. De volgende morgen pleegde hun vader daar zelfmoord. Een man die er vaak zijn hond uitlaat zegt voor honderd procent zeker te weten dat het de broertjes waren. Hij beschrijft tegen verslaggever Dennis van Ommeren dat ze met hun vader het bos in waren gelopen. Ze hadden een bal bij zich, maar speelden er niet mee. Het viel de getuige op dat de jongens zwijgend op een boomstam zaten. Hun vader zou onrustig heen en weer hebben gelopen. Waarom is die info niet eerder bekend geworden? Snap dat niet zo. Niet dat het echt iets oplevert, maar dan nog.
Er staat me iets bij van dat die camera's langs snelwegen de beelden niet opslaan? Ivm teveel kosten aan geheugen. Weet niet waar ik dat heb gelezen/gehoord heb van de week.