Jeetje wat een spanning! laten we inderdaad hopen dat het niet de broertjes zijn maar de schoenen of de spanbanden ofzo!
Daar heb je ook gelijk in helaas! Wel vervelend voor de moeder, want de pers staat er u zo dicht op dat zij en dus wij het eerder of tegelijk zullen weten met de moeder!
De duikers zijn natuurlijk getraind, maar mijn gedachten gaan ook uit naar mensen die zoeken met de kans dat ze wat vinden.....
Ik hoop natuurlijk ook dat ze nog leven , maar die kans is denk ik klein. Ergens hoop ik dat ze maar snel gevonden worden. Liever dood , dan helemaal niet gevonden worden denk ik. Anders blijft die onzekerheid en ik denk dat de politie etc ook wel een keer uitgezocht is. Dus ik hoop dat ze de kindjes vinden voor die tijd!
Inderdaad! Heel attent en geweldig dat er zoveel vrijwilligers helpen zoeken, maar wie weet wat je als ongetraind iemand voor trauma oploopt als je iets vindt! Datzelfde geldt voor de mensen die de vader hebben gevonden!
Tja, om heel erg eerlijk te zijn: Ik heb er een hard hoofd in dat ze nog levend gevonden worden en wanneer dat idd zo is, lijkt het me beter dat ze dan gevonden worden, zelfs al zijn ze dood. Het ergste van een vermissing is nl dat je blijft hopen en niet weet waar ze zijn. Wanneer de kinderen dood gevonden worden, kun je het als familie zijnde gaan verwerken en afsluiten, hoe hard ook.
Meiden, er zijn natuurlijk ook berichten die wij nu pas horen maar bij de politie AL LANG bekent zijn. Is niet zo omdat wij ze nu lezen die persoon het nu pas heeft verteld. De politie gaat echt niet direct alles naar buiten brengen wat er bij hun binnen komt en mensen zette dat (gelukkig) ook niet direct zelf openbaar.
Ja inderdaad! Ik ben heel 'blij' dat ik gewoon weet wat er met mijn meisje is gebeurd en waar ze nu is!
Inderdaad, als ze dood zijn laat ze dan maar wel gevonden worden in het water Beter nu als over een maand ergens begraven. Moet voor die moeder zo snel mogelijk duidelijkheid zijn!
Helaas komt het wel vaker voor. Begrijpen.. nee. Maar ik begrijp sowieso (gelukkig) niet hoe iemand zich zelf van het leven kan beroven, hoe uitzichtloos een situatie ook is. Dit verhaal gaat veel verder, maar niet alleen de logische verklaring is helaas een optie. het menselijk brein is niet zo eenvoudig. Ik zelf, maar dan ga ik ook speculeren, denk niet aan moord of iets. Zeker niet na die verhalen uit Zwitserland en Italie. Ik heb nog nooit zoveel keer op een dag op een nieuwssite gekeken.. En elke keer gaat het weer door mijn hoofd, als ik het al zo eng/spannend enz vind.. hoe moet het dan voor die moeder zijn. Echt vreselijk..
idd, maar ik bedoelde ook de duikers zelf, ookal zijn ze getraind je kunt je voor kinderleed nooit helemaal afsluiten denk ik....
Het is geen boosheid, maar wanhoop, geen uitweg meer zien, de gedachte van als ik ze niet krijg, krijg jij ze ook niet. Dit soort gezinsdrama's is al veel vaker gebeurd helaas....het is voor een gezond persoon niet te bevatten dat iemand hiertoe in staat is, maar bij iedereen kan er zomaar een knop omgaan dat je het niet meer ziet zitten door allerlei omstandigheden. Ik kan me goed voorstellen dat de vader wanhopig was na een jarenlange vechtscheiding, het schijnt dat hij bijna geen omgangsregeling meer kreeg, en dat hij flink gedwarsboomd werd door zijn schoonfamilie, hoe vreselijk lijkt me dat om van je kinderen gescheiden te zijn. Maar waarom je kinderen meenemen de dood in?? (als dat al gebeurd is, ik hoop zo dat ze levend en wel worden teruggevonden maar hoe langer het duurt....). Dat hij zichzelf van het leven beroofd is al erg, maar die lieve onschuldige knulletjes.....mijn hart huilt.
Ik dacht trouwens dat ze niks zouden vinden in die vijver, maar dat er toch extra duikers zijn gekomen en ze met zo'n touw met dobber het water weer in gingen maakt me wel zenuwachtig! Maar kan zijn dat dat al geplant stond en niet omdat ze iets verdachts hebben ontdekt?
Er zijn 2 plekken gemarkeerd in de vijver staat er nu op de live blog... Edit: en nu is die update ineens verdwenen
Trouwens...net zag ik dat ze op tv zeiden dat de vader alles schijnbaar heel goed uitgedacht had. Als hij niet van plan was om zijn kinderen iets aan te doen had hij ze ook gewoon kunnen ontvoeren ergens heen. Dat hij zelfmoord gepleegd heeft zegt mij dat het van te voren ook zeker de intentie had zijn zoontjes ook om het leven te brengen. Ging het hem alleen erom dat de moeder de kids niet zou krijgen had hij ze wel ontvoert. Nee hoor de kindjes zijn volgens mij niet meer in leven hoor. Hij heeft alles precies op deze manier zo gepland....hij dood en zijn kindjes.
ik dacht net dat ik zag dat ze vanavond weer gaan zoeken in doornse bossen ivm verdachte plekken? Ik kan het niet terug vinden weet dus niet hoe of wat...