Inderdaad onterecht... Een poos geleden hebben mijn man en ik een documentaire gezien over een ontvoering, waarbij meerdere mensen verdacht gedrag hadden waargenomen, maar de persoon niet hadden aangesproken vanuit het idee 'niet mee bemoeien'. Dit heeft er wel toe geleid dat een meisje ontvoerd is toendertijd... Voor mij heeft dat toen wel mijn ogen geopend en mijn man en ik hebben met elkaar afgesproken dat we geen confrontaties uit de weg gaan uit het idee 'niet mee bemoeien'. Niet als iemand onwel wordt, niet als we het idee hebben dat iemand heel erg gespannen is of als we op straat gegil horen... Dit is voor mij weer net zo'n eye-opener moment...
Het moet wel heel goed uitgedacht zijn (lang) van te voren lijkt mij. Anders zouden ze niet zo onvindbaar zijn. Denk dat in de vijver liggen ook te 'makkelijk' zou zijn eigenlijk. Had bij zoiets wel een afscheidsbrief verwacht. Nog even de vinger op de zere plek leggen, je laatste zegje doen.
Ben ik ook heel bang voor... 1 van de ergste dingen die je een moeder kunt aandoen. Mocht dat de bedoeling zijn geweest, wist hij echt héél goed wat hij deed. Wil hem ook ergens (nog) niet veroordelen, er zijn zoveel scenario's mogelijk, maar veel wijst er wel naar. Je pleegt ook niet zomaar zelfmoord natuurlijk er zal veel meer gebeurd zijn al maanden, jaren van te voren. Niet dat dit het minder erg maakt!
Wat een nachtmerrie echt, ik volg het via de live blog. Hoop zo voor moeder dat haar kindjes snel (levend het liefst natuurlijk!) gevonden worden, voor een hereniging en anders op zn minst 'rust' mbt de onzekerheid waar ze nu in moet zitten. Ik hoop dat dit ons en elke andere moeder bespaard mag blijven. Pooee zit met kippenvel elke x als ik de live blog open. Waar moeten ze toch zijn die kleintjes, ze zijn te oud om ergens 'opgesloten' te zitten in een vakantiehuisje, levend. Hoop snel op duidelijkheid voor de moeder.
ik hoop allemaal dat hij de kindjes bij vrienden of familie heeft verstopt om ze maar niet aan de moeder te hoeven geven en daarna zich van kant heeft gemaakt. die mensen zwijgen omdat ze misschien wel kwade bedoelingen hebben met de jongens of gewoon vanwegen een belofte aan de vader. (en het feit dat ze waarschijnlijk de kinderen nooit meer zullen zien als ze ze terug brengen en zelf celstraf krijgen. vrees het ergste
Mocht het inderdaad zo gegaan zijn hadden ze het dikgedrukte kunnen voorkomen. Kwestie van politie bellen zodra er ook maar IETS bekend was over het feit dat die jongens vermist waren en melden dat pa ze heeft achtergelaten met verhaal/smoes/afgesproken oppas moment....
Waar ik aan denk, en ik weet dat het misschien vergezocht is hoor, maar gezien het feit dat de kinderen nog altijd niet gevonden is, en er ook geen enkele aanwijzing is van waar ze nu zijn. Ik denk dus aan de mogelijkheid, dat die vader in de problemen zat, door gokschulden, of misschien wel drugsschulden. En dat hij om zijn schulden in te lossen, gedwongen is zijn kinderen mee te geven aan weet ik veel wie. Het lijkt wel een beetje een film, maar dit is dus waar ik ook nog wel aan denk. Of het zo is, weet ik natuurlijk niet. Ik hoop in elk geval voor alle betrokkenen, dat er snel duidelijkheid komt.
Ze hebben nu advies gevraagd aan de belgische hoofd commisaris. Zouden ze dan toch een vermoeden hebben da ze de grens over zijn
Nu op er RTL nieuws dat er aanwijzingen zijn dat vader een slimme man is en aanwijzingen voor voorbereidingshandelingen
Zeiden ze idd eerder ook al....daarom denk ik nu wel bijna zeker te weten dat ze niet meer in leven zijn...
Brrr ik krijg hier helemaal de rillingen van, echt zo ontzettend vrelijk Die arme kindjes, ik hou ook al de hele dag de site in de gaten.