2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
  2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ik ben toch iedere keer weer blij om te horen dat ze bij iedere zoekactie 'geen resultaat' hebben, dat geeft nog een beetje hoop dat de kereltjes nog in leven zijn. Al is die hoop natuurlijk ook maar schraal bij de gedachte dat ze nu vanavond al een week onvindbaar zijn....
    Als ze nog in leven zouden zijn en ze worden ergens vastgehouden door een medeplichtige of hoe je het ook noemt, dan zou je toch haast denken dat zo'n persoon de kids wel zou laten gaan bij het gegeven dat de vader zelfmoord heeft gepleegd, lijkt me?
    Het blijft speculeren en gissen, maar de mannetjes kunnen beter teruggevonden worden, is het niet levend, dan nog, want deze onzekerheid is echt onmenselijk!

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

De nacht is gevallen. Weer een dag voorbij met miljoenen vragen, verwarring, raadsels, boosheid, maar vooral verdriet en pijn...

Mijn gedachten gaan uit naar de moeder. :(

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

+1 :(

5. dekilene

dekilene Niet meer actief

Pfff weer een dag voorbij.:(

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bah... Idd weer een dag voorbij, hopend voor hun moeder dat het snel weer ochtend is en er weer verder gezocht wordt.

Terwijl ik voor een andere moeder hoop dat morgen nog heel lang duurt zodat ze samen met haar man en oudste dochter hun jongste dochtertje nog heel lang kunnen knuffelen, kusjes geven, aan haar ruiken etc. voordat ze haar laten gaan.
    :(

Ik blijf bidden voor wonderen.

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    :( :( :(

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Nou inderdaad. Wat een hoop verdriet he?

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Een week voorbij..ik vind het zo erg he. Waar die kinderen ook zijn, een week zonder hun moeder zonder afscheid te kunnen nemen. Die vader was psychisch niet in orde maar wat was de schuld van de jongens dan. Zulke knappe lieve jongens, telkens tranen in mijn ogen als ik aan hun angst en verdriet denk. Waar zijn ze toch... Mijn verdriet word steeds groter en groter.

Ik had dit ook bij de drama van Okke en Kalle die 1,5 terug verdronken in de auto van de moeder. Ik was toen zo verbaasd dat het me zo intens raakte. Dit is de tweede keer dat ik me totaal uitgput voel door een drama van mensen die ik niet ken. Maar dit keer kan ik het niet loslaten. Telkens de vraag waar ze zijn en waarom de vader hen niet op zijn minst een afscheid met de familie en vriendjes heeft gegund. Het blijft maar spoken :'(

10. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Het drama van de twee mannetjes die in de auto verdronken heeft mij ook nog lang bezig gehouden. Net toen ik dat een plekje had gegeven gebeurde het afschuwelijke drama met die bus vol kinderen. Elke keer als ik het nieuws daarover op tv hoorde stroomden de tranen over mijn wangen. Het is gewoonweg afschuwelijk dat dat soort gevaren op de loer liggen.

Ik hoop steeds meer dat Iris een fijn vangnet heeft...Het is gewoon het ergste wat je kan overkomen...totaal niet weten waar je aan toe bent.

11. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nieuwe dag, nieuwe hoop op duidelijkheid...

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Daar moet ik nu net aan denken, dat was ook een drama. De ouders van Okke en Kalle hebben in Maart trouwens een tweeling gekregen. Ze kunnen de mannetjes natuurlijk niet vervangen maar misschien neemt het de scherpste tandjes van het verdriet weg.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  14. dekilene

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

omggg ik schrok ervan mijn maag draaide er van om..dacht dode foto ofzo :$

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Vreemd toch?
    Ik bedoel waarom zou nu deze foto geplaatst worden van de 2 jongens slapende in de auto?

17. dekilene

Kan het geen oude foto zijn die de mama plaatst of een familielid??

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik vind het ook maar raar dat iemand zo'n foto nu plaatst

19. dekilene

Ja dat zeker:(

20. Sila24