volgens mij heeft ze meer fotos, maar wel prive,ze zet nu zelf openbaar og edit..ik zie nu pas dat het de pagina is van ruben en julian
Het is net of dat niet de officiële pagina is van de broertjes. 93like's? Volgens mij waren het er veel meer toch. En er reageert er ook een met ???
Mijn gedachten gaan uit naar de moeder maar ook zeker naar de opa's en oma's van de mannetjes. Dat vader psygisch in de war was heeft ook een oorzaak. Het verhaal heeft 2 kanten. Natuurlijk nog geen reden om te aan te moeten richten. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over hoe, wat, en waar de jongens zijn. Natuurlijk liever levend. Alleen al om alles af te kunnen sluiten en een plekje te kunnen geven.
DINSDAG 09.03 uur: De politie hoopt dinsdag met meer info te komen over de vermiste broertjes. 07.33 uur: Woordvoerder Jens van de politie blijft hoop houden: "We verliezen absoluut niet de moed. We blijven doorgaan met alle mensen. Zo lang wij nog informatie hebben en krijgen waar we denken dat we iets mee kunnen, blijven we moed houden dat we die jongens gaan vinden."
Vermissing broertjes in Opsporing Verzocht | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Iedereen kan een pagina aanmaken als steunbetuiging, daar is niets raars aan. De foto wordt misschien ongepast gevonden door mensen, maar het is vast anders bedoeld.
Ik denk inderdaad ook dat de persoon die de foto heeft geplaatst gewoon hiermee de wens uitspreekt dat hij/zij gaat slapen en hoopt dat de mannetjes ergens zijn waar ze zich ook prettig kunnen voelen. Dat de vader ze op vakantie heeft gestuurd met iemand en dat ze vandaag of morgen ineens weer heelhuids opduiken...En deze foto past daar natuurlijk goed bij, zorgeloos slapen... Echter is de realiteit waarschijnlijk minder mooi...
Geen idee, staat geen naam bij. Het is een eigen gemaakte pagina over de vermissing van Ruben & Julian. Maar de foto zal dan toch vast uit de familie-kring komen?
Ja dat moet wel...maar die reactie eronder van iemand die er schijnbaar ook niks van snapt die ook een bekende is? Ik vindt de foto zo dubbel? Zou je dat dan wel plaatsen als familielid? Had je niet beter kunnen nadenken
Op de foto lijken de broertjes op de leeftijd die ze nu hebben??? Ik vind dit gewoon een heel bizarre vermissingszaak en kijk bijna nergens meer gek van op. Hoop zo dat ze vandaag/snel gevonden worden.