2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje idd.
    Nou ja als directe zus kan ik me die foto wel weer voorstellen:(

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wat een rare foto idd, schrok er ook van. Vraag me ook af waar die foto vandaan komt?

Ik krijg dit niet uit mijn hoofd he, blijf eraan denken. Ik heb zelf 2 jongens, man man man ik moet ook steeds aan die moeder denken :(

3. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zie het inderdaad.. is al een oude foto. Zag nu nog meer foto's op de facebook van haar zus staan. Vind het zo erg allemaal. Snap alleen echt niet dat iemand die dan zomaar kopieert...

4. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Laten we ons niet zo druk maken om die foto... wie zegt dat diegene daar niet netjes toestemming voor heeft gevraagd.
    Iedereen leeft mee, ieder op zijn/haar eigen manier.

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    De ouders van Okke en Kalle hebben twee maanden geleden een tweeling gekregen; een jongen en een meisje!!!
    Hartverwarmend.. mijn man vindt het vreemd dat ze zo snel al daarna besloten hebben ervoor te gaan maar ik kan me er alles bij voorstellen..

6. lea

lea Fanatiek lid

zij hadden toch ook en zus nog? Voor haar is het misschien ook wel fijn een broertje en zusje. En fijn dat de ouders nog bij elkaar zijn:)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    11.20 uur: Opnieuw gaan vrijwilligers de komende dagen zoeken naar de vermiste Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Dinsdagavond om 19.30 uur start een zoekactie in Leersum. Op woensdagavond wordt er gezocht in Zeist.

8. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

De foto van de kinderen vind ik ook wat misplaatst, maar goed er zal vast toestemming voor zijn gevraagd aan de moeder.

Bestaat de facebook pagina van Iris, de moeder niet meer? Kan het niet vinden.

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.874
    5.156
    113
    Home
    fb van de moeder bestaat nog wel
    die foto komt van de fb van haar zus

10. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

En de link van haar pagina?

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

waar maken jullie jullie druk om? als er echt iets met die foto zou zijn had de politie of anderen dit al lang bekend gemaakt

de foto zou wel van de zus afkomen en iemand anders zou ze op facebook geplaatst hebben, niet zo netjes maar het heeft niks met hun verdwijning nu te maken

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.874
    5.156
    113
    Home
    oh doet het niet zo

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.661
    1.421
    113
    En nog steeds geen nieuws? :(

14. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    DINSDAG

11.20 uur: Opnieuw gaan vrijwilligers de komende dagen zoeken naar de vermiste Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Dinsdagavond om 19.30 uur start een zoekactie in Leersum. Op woensdagavond wordt er gezocht in Zeist.

09.03 uur: De politie hoopt dinsdag met meer info te komen over de vermiste broertjes.

08.00 uur: De politie maakt bekend dat de vermissing van de broertjes in Opsporing Verzocht wordt behandeld. Het programma start om 19.25 uur op Ned.1 en duurt tot 20 uur.

07.33 uur: Woordvoerder Jens van de politie blijft hoop houden: "We verliezen absoluut niet de moed. We blijven doorgaan met alle mensen. Zo lang wij nog informatie hebben en krijgen waar we denken dat we iets mee kunnen, blijven we moed houden dat we die jongens gaan vinden."

MAANDAG
    22.00 uur: Inwoners van Limburg kondigen op een Facebook een nieuwe zoekactie aan. Op zaterdag 18 mei willen ze in de Limburgse plaats Geleen bij visvijver de Driepoel en het Danikerbos gaan zoeken.

21.10 uur: De zoektocht in de Doornse bossen is afgelopen. Ca 100 mensen hielpen mee. Zonder resultaat

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Dit stond al hier genoemd vandaag :)

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vanavond om 19.25 Ned.1 komt alles in Opsporing verzocht :( Ik ga kijken.

17. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Niet gezien ;) Sorry.

18. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ook. Misch komt daar nog weer nieuwe informatie (die de politie vandaag bekend hoopte te maken?) in naar voren... ik hoop het.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga zeker kijken vanavond...

20. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    DINSDAG

16.14 uur: Vader schreef afscheidsbrief, maakt de politie bekend. De brief is vorige week maandagmiddag in Vleuterwijde getypt.

16.00 uur: Zus van moeder Iris laat weten aan RTV Utrecht: "Wij blijven erop hameren dat mensen moeten blijven zoeken en de enorme steunbetuigingen vanuit binnen- en buitenland wordt zeer gewaardeerd. We moeten de hoop vasthouden."

Deel Deze Pagina