16.22 uur: De politie zegt dat er 1500 tips zijn binnengekomen. Later wordt bekendgemaakt welke kleding de omgekomen vader aanhad. 16.21 uur: Op basis van videobeelden denkt de recherche dat hij vorige week maandag rond middernacht op een parkeerplaats bij Venray heeft gestaan. De politie kan niet zeggen of de jongens op dat moment in de auto zaten.
Hij heeft dus uiteindelijk wel gebeld met de moeder over dat ze waren aangekomen (daar was een discussie over paar pagina's terug) Maar dit was dus een leugen...
Als de jongens nog leven heeft hij dat stilhouden over ze wel uit wraak gedaan denk ik. De moeder zolang in onzekerheid laten.. dat is dan met opzet lijkt me. Hoop dat ze dat kenteken kunnen traceren van die andere auto.
oh, sorry niet goed gelezen. Ze hebben het over ex-vriendin, was zij al ex voor dit gebeuren of noemen ze het nu ex?
-Ex-vrouw is de moeder van de broertjes. (Iris) -Ex-vriendin, die uit Neerbeek heeft ooit een relatie gehad met hem -En huidige partner..
Stel dat hij connecties met iemand had om de broertjes op te halen. Dan zal ie ook wel een prepaid telefoon hebben gehad neem ik aan..
ohh het wordt steeds spannender, maar als hij niks over /aan zijn zoontjes schrijft in zijn afscheidsbrief , is ook verdacht
Toch een afscheidsbrief zoals eerder gemeld werd Maar wat een zieke zieke zieke gast om zo tot in de puntjes alles voor te bereiden en net te doen of je met je kids op vakantie gaat terwijl je dondersgoed weet als je de kids bij mama op gaat halen dat dat de laatste keer is dat mama de kinderen ziet omdat je weet dat je ze een paar uur later gaat vermoorden
ik vindt het steeds vreemde worden..zouden de kinderen dan toch ergens buiten Nederland vast worden gehouden?
16.30 uur: Politie publiceert persbericht: "voorbereide actie vader vermiste broertjes". In het bericht schrijft de politie over de brief en dat de man zijn omgeving had verteld dat hij met de jongens op vakantie zou gaan in Luxemburg.
Nou laten we hopen dat ze nog leven en aan iemand zijn meegegeven. Net zo ziek hoor, maar er is wel weer hoop!
Raar ook dat winkeliers hem niet herkennen Met die 170 heeft hij vast de sleepkabel en andere kabels en/of een schop gekocht.. Dat geld MOET hij uitgegeven hebben als het niet bij zijn lichaam is aangetroffen
Nou, ik vind het weinig hoop.. Als ze ergens opgesloten zijn zonder eten/drinken is het nu ja een week ook een afgelopen zaak.. En aan iemand meegegeven zijn geloof ik niet echt in.. Anders had papa wel lekker thuis zelfmoord gepleegd enkel zulke stiekeme voorbereidingen getroffen
Dat zou je inderdaad denken. Máár die spullen kosten lang niet zo veel.. dus wat heeft hij met de rest gedaan?.. Waarom zou je zoveel pinnen als het alleen om die kleine dingen gaat, als hij het toch zo goed uitgedacht heeft, dan zit daar ook een reden achter.
Hij had nog 45 euro ongeveer over. Heb het net nog gelezen ergens. Ik ga even zoeken. -Edit- Hier terug te lezen. Vader broertjes typte afscheidsbrief - NOS Nieuws