2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Misschien heeft hij er niet bij stilgestaan dat hij traceerbaar was met de gsm masten (ik wist ook niet dat het kon). En heeft hij inderdaad gepind etc, in Limburg voor een dwaalspoor en had hij niet verwacht dat die terugreis zo gevolgd kon worden. En dat hij zijn telefoon uit had gezet om 'in rust' zijn dingen te doen zonder gestoord te worden en niet om niet getraceerd te worden?

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ze zijn sowieso ook int Wolvegat aant zoeken(leersum)
    Verder nog geen idee..

3. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Wat ik heb begrepen is je mobiel nog steeds traceerbaar ook al staat deze uit. Als de batterij eruit is dan geeft een mobiele telefoon geen signaal meer af en dan is deze dus ook niet traceerbaar. Ik denk dus dat hij wel wist dat hij traceerbaar was en ook hoe je 'niet traceerbaar' kan zijn..

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    wat als hij getwijfeld heeft om het te doen... toen naar limburg is gereden (waar hij woonde denk ik?) misschien bericht heeft gehad wat hem over de rand geduwd heeft om het toch alsnog te doen en daarna de zaken in gang gezet heeft?

zou verklaren waarom hij onrustig was maandag in t doornse gat. (alhoewel de plannen an sich dat misschien ook al genoeg zijn) en waarom hij terug gereden is. toch op de pc nog die brief geschreven. en daarna terug gereden.

Anderzijds kan hij op een bericht gewacht hebben om de boel in gang te zetten... misschien toch iemand die er meer van af weet. of die ze mee genomen heeft.

zijn zoveel scenario's mogelijk

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hij woonde in Vleuten bij Utrecht.

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    o... ik dacht dat hij daar wel "iets" bekends had zitten. maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.....
    misschien toch vakantie hebben willen doen.

het enige waar ik aan kan denken is die arme jongens... als ze het al niet naar de zin hadden en niet wilde spelen... en alleen maar zaten... och ... wat zullen die voor uren gehad hebben.......

7. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Dit soort momenten bewijzen dat je niet moet geloven in dat soort onzin ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

+1..

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Idd.

Zou hij het lange stuk hebben gereden met de kinderen om te wachten tot ze sliepen zodat hij ze in slaap iets aan kon doen? Om vervolgens in de buurt van Leersum en Doornse Gat een plek te zoeken om de kinderen te verstoppen?

10. Alf

Alf Niet meer actief

Is zijn telefoon (zonder batterij) bij hem gevonden dan?
    Bij contact met water is hij ook stuk en niet meer traceerbaar, en omdat ze in de vijver zochten?

11. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    welke tip was er dan om in de vijver te zoeken, weet iemand dat?

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    zegt misschien ook wel iets dat er niets over de jongens staat in zijn afscheidsbrief, maar dan ook niet gericht naar hun?!

13. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    21.00 uur: Zoekactie in Leersum met ongeveer 100 mensen heeft niets opgeleverd, meldt een van de vrijwilligers aan RTV Utrecht.

20.51 uur: Politie Utrecht twittert: "Tips stromen binnen naar aanleiding van media-aandacht nieuwe informatie."

Fijn: veel tips!

14. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Misschien om te zorgen dat ze in slaap vielen? :(

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Die telefoon heeft hij om 4 uur 15 weer aangezet... Tussen Limburg en Doorn was zijn telefoon bewust uitgeschakeld. Alleen kon hij niet weten dat hij gefilmd werdt bij Venray, Rhenen en Leersum. En die wandelschoenen zijn niet zomaar weg. Daar zitten denk ik de grondsporen op van een gebied waar de kinderen zijn.

16. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Dan heeft hij de batterij er dus uitgehaald. Hij was dan bekend met hoe je traceerbaar bent en hoe niet...

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik denk niet dat hij nog een plek ging zoeken, die plek heeft hij waarschijnlijk al van tevoren bepaald en misschien zelfs al voorbereid... Waarom hij met de kinderen ging rijden lijkt mij duidelijk: om ervoor te zorgen dat niemand nu weet waar precies gezocht moet worden.

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Wat de politie zegt: hij was slim en heeft alles goed doordacht en voorbereid...

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik hoop echt dat er door de uitzending in opsporing verzocht nieuwe, bruikbare info komt die naar de kinderen leidt. Ik was er echt van overtuigd dat de kinderen nog zouden leven. Maar zelfs ik begin die hoop nu op te geven......

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Het is het allerbelangrijkste nu te weten wanneer en waar die kinderen nog in de auto zaten.

Die man in die Rijkstraatweg rijdt vlak achter hem, maar ik kan dan ook niet zien in het donker of er kleine kinderen op de achterbank liggen te slapen.

Hij is ook gestopt hij het tankstation. Ik zou me een Hyundai Getz niet kunnen herinneren. Wel twee kinderen midden in de nacht op de achterbank of buiten de auto lopend. Daar kijk ik dan even naar en dan slaat mijn fotografisch geheugen op.

Heeft hij in dat tankstation een sleepkabel en spanbanden gekocht (met contant geld). Dat moet zo'n verkoper toch nog weten dan?

Deel Deze Pagina