Ik snap niet dat er nu pas zoveel tips binnenkomen.. kijken die mensen alleen opsporing verzocht en leven ze verder onder een steen?
Ik leef soms onder een steen ja. Ik heb geen tv en lees soms wekenlang geen nieuws. Soms zuig ik het op. Ik las hier voor het eerst over die jongens.
Nou ik hoor op straat en in de winkels ook niets anders dan mensen praten over die 2 arme kereltjes..
Maar hoe dan ook, ik hoop echt dat er een tip bij zit die ervoor zorgt dat Ruben en Julian gevonden zullen worden, laten we dat voorop stellen!
Hopelijk gaan de tips over de beelden in Venray, of bedenken winkeliers zich dat ze vorige week maanden een kabel hebben verkocht aan een vent die contant betaalde...
Weet je....ik denk dat dit gewoon nooit meer opgelost word...het duurt allemaal zo lang...het gebied is te groot,...de tips te vaag...die knakker heeft het te goed voorbereid. En toch denk ik dat de jongens nog leven.... (ik hoop natuurlijk dat ik er gigantisch naast zit)
Ik denk dat de jongens liggen in het voorlaatste stuk waar hij zo lang over deed. Wat ik zo gek vindt is dat er niet gepraat wordt over sporen: zand onder de nagels, een zaklamp, schep, e.d in de auto. Je moet best diep graven om iemand te verstoppen en dat keer twee. Het zou zo mooi zijn als iemand weet of die jongens bij dat tankstation nog in de auto zaten, dan kan het zoekgebied flink verkort worden. Dit is zoeken naar een speld in een hooiberg!
Ja maar hij heeft het goed voorbereid zeggen ze, misschien zelfs al de verbergplek voorbereid.... hij is de maandag ervoor ook bij het doornse gat geweest.... dus is hij wrs ook in iedergeval 1 of meerdere keren geweest op de plek waar de jongens liggen..... tenminste, dat denk ik...... hij is erg berekenend heeft alles geplant, hij dumpt ze niet zomaar ergens.....
Ze hebben nu een profiler van FBI ingeschakeld. Hopelijk kan hij helpen bij het doorgronden van deze puzzel.. Ook op basis van handelingen in dagen voor dit gebeurde idd. Ze hebben zijn comp natuurlijk helemaal uitgeplozen. Maar het moment van die brief snap ik niet. Die is op het laatste moment geschreven en niet een geprint...
Hoe erg moet je iemand haten om je eigen dood te vermelden en het lot van je kinderen niet? Die man was zoooo ziek! Dat voorbereidde gedoe tot in de puntjes!
politie zij toch dat het zijn laatste afscheidsroute was, heeft hij afscheid genomen van zijn exvriendin in limburg misschien ?