Nou dat laatste lijkt me sterk. Ik zou als moeder zijnde overigens gek worden als ze zouden stoppen met zoeken terwijl mijn kinderen wellicht in dat bos zijn, brr.
Maar bij jouw link kom ik ook niet bij het artikel... Zou het soms verwijderd zijn? (zie dat je link ook ineens anders heet, eerst ging het over de schoentjes die niet van de jongens zouden zijn, nu gaat het over de gestaakte zoektocht, vreemd...) En toch he, als ze nog gedacht hadden dat ze nog zouden leven, dan zouden ze niet nu al stoppen, toch? het is nu meer dan 48 uur geleden dat ze voor het laatst gezien zijn... Gisteren waren de helikopters hier in de buurt ook nog tot heel laat bezig met infrarood enz., waarom daar dan niet?
o wat vaag. Ik krijg de melding dat die verwijderd is. Misschien was die link dan aan een foto ofzo verbonden :S
Weet je wat ik zo vaag vind. Ik las vanmorgen vroeg pas al die berichten. Over de vermissing. En die moeder heeft het dinsdagochtend vroeg al op haar profiel geplaatst. Waarom is dat alert toch zo laat gekomen. Het zal niks aan de afloop veranderen maar toch....
Dat gaan ze later uitzoeken. Maar goed, is dat niet altijd met zo'n Amber Alert, ik lees alleen maar dat deze té laat komt.
Ja, als je kinderen bij de vader zijn, hoe weet je dan dat ze vermist zijn? Heeft iemand gehoord of die vader psychische problemen had? Was het gezin bekend bij Jeugdzorg oid? Kijk, dat je zelfmoord pleegt is tot daaraan toe, maar dat je je kinderen vermoord en de moeder van diezelfde kinderen zo achterlaat, daar kan ik niet inkomen, vind dat echt té erg .....:x
Verschrikkelijk dit... Ik geef mijn meisjes zo een lekkere kus voor ik ga slapen (zoals elke avond) en prijs me gelukkig met het feit dat ze in mijn leven zijn.