2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    eerst was ik ervan overtuigd dat ze vermoord waren.
    maar eigenlijk denk ik nu dat hij de kinderen ergens heeft gebracht. of bij iemand die hij geld heeft gegeven...
    hij moet dat geld toch ergens gedaan hebben???
    om hoeveel geld ging het eigenlijk? een paar 10tjes of honderden euro's???
    waarom zou hij geld gepind hebben voordat hij zelfmoord pleegt?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Inderdaad!

Ik denk ook niet dat iemand hem dwong. Anders stippel je zoiets niet lang van te voren al uit.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tresje misschien toch nog eten gegeven aan zijn kids....al ging hij ze wat aandoen.

Saja ik denk het ook....de arme kindjes leven gewoon niet meer....waar ze zijn dat is nu alleen nog de vraag.
    Want anders was hij zelf wel met ze meegevlucht toch?
    Zijn intentie was om zichzelf en die arme jongens te vermoorden.....

4. lea

lea Fanatiek lid

denk ik ook. Mocht hij gedwongen zijn om wat voor reden dan ook, dan had hij niet alles zo hoeven uitdokteren met telefoon uitzetten etc.... nee ik geloof daar niet zo in.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als ik gedwongen zou worden zou ik samen met mijn kindjes vluchten en niet een eind maken aan mijn leven en mn kindjes ergens "dumpen"

Of ik zou zelf wel zelfmoord plegen maar in ieder geval IEMAND laten weten waar de kinderen zijn.

6. Verox

Verox Niet meer actief

Dat geldbedrag vind ik interessant.
    170 euro contant opnemen. Dat is geen mooi rond bedrag, maar een bewust gekozen bedrag.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.874
    5.156
    113
    Home
    dat hij niks in die brief zet over de kinderen zegt denk ik genoeg over hoe erg hij zijn ex wilde pijnigen net alsof hij niet weet waar ze zijn of wat ie met ze gedaan heeft.
    arme moeder zo hou je altijd hoop en de kans dat ze gevonden worden word met de dag kleiner
    wat een monster!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

verox hmmm nou vindt het niet zo gek...ik pin ook wel eens 120 of 70 euro enz...

9. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ergens is het ook niet logisch. Er van uitgaande dat hij van zijn kinderen hield (wat niet betekend dat je ze dan niks aan kan doen) en heel boos was op zijn ex-vrouw. Waarom deed hij zijn ex-vrouw dan niet wat direct aan (Niet perse direct doden, maar als hij echt wraak wou, ergere dingen)? Ik snap dat kinderen gebruiken voor wraak goed werkt, maar als je puur je (ex)vrouw wilt pakken.. Dan doe je of je vrouw wat aan of je laat het lijken alsof je haar kinderen wat aangedaan hebt.

Alleen zijn kinderen wat aan doen klinkt zooo onlogisch. Of hij heeft nog een extra reden gehad om het wel te doen, ik neem aan dat hij meerdere opties overwogen heeft. Het zou wel ultieme wraak zijn, maar voor wraak zijn er meer opties dan alleen de ergste..

Eigenlijk denk ik dat de situatie in de persoonlijke sfeer nog veel complexer is/was dan dat het lijkt.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja precies als hij zijn ex zo erg haatte kon hij haar ookwel wat aandoen, waarom heeft hij zichzelf verhangen? en ik denk ook niet dt hij de kids heeft meegegeven met iemand anders, anders dan had hij zelf ook kunnen vluchten samen met de kids..

11. lea

lea Fanatiek lid

wat is erger voor een moeder dan haar kinderen verliezen? Waar ze, als ze zelf vermoord zou worden, maar even hoeft te lijden, nu haar hele leven moet lijden. ( vanuit de gedachte van wraak) Ik denk dat dit vele male erger is dan dat haar zelf iets aangedaan zou zijn....

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik denk dat het iets is wat wij gewoon niet kunnen begrijpen meiden....we zoeken een verklaring maar die si er gewoon niet!

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mee eens. Iets ergers had hij haar m.i. niet aan kunnen doen.

14. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook! Maar als moeder ben je sterker als je van tevoren verwachten zou... je zult wel moeten helaas!

Maar zoals ik al zei, uiteraard hoop ik voor de moeder ook op duidelijkheid!

15. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL

Natuurlijk is dat erger.. maar ik kan me niet voorstellen dat hij niks voor de kinderen voelde (even meenemende dat dat dus ook niet alles zegt). Dat móet meegenomen zijn in zijn overweging om het wel/niet te doen. En je kan iemand op meer manieren wreken dan alleen vermoorden. Ben het er mee eens dat kinderen vermoorden en je ex-vrouw in het onwetende laten het gruwelijkst is.. Maar toch, de ergste optie ligt niet perse meteen het meest voor de hand. Of hij het nou wel of niet gedaan heeft, als hij het zo nauwkeurig uitgezocht heeft, heeft hij de andere opties ook wel overwogen; De opties die veel schade toebrengen, maar niet meteen dodelijk zijn voor de kinderen.

Al vind ik het 'Ik geen kinderen, dan niemand mijn kinderen', ook wel voor de hand liggend.

16. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Inderdaad mee eens! Zouden ze nu overleden zijn en gevonden dan zou dat al draagelijker zijn als helemaal in onwetendheid zitten of ze leven of overleden zijn en gewoon niet weten waar ze dan zijn!

Mochten ze zijn overleden, wil je je kind toch als moeder een waardig afscheid en een mooie laatste rustplek bezorgen en weten waar die rustplek dan is!

17. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Wat doet meer pijn? Moeder iets aan doen of moeder haar kinderen ontnemen. En op misschien een mogelijk antwoord op het vet gedrukte: Onder het motto: Ik de kids niet, dan jij ook niet?

18. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Had al geplaatst maar had er overheen gelezen.. sorry ;)

19. DominiqueM

DominiqueM Niet meer actief

Ik denk dat deze man erin geslaagd is wat mijn vader 8 jaar geleden wou proberen.. Even in het kort toen ik 10 was wilde mijn moeder scheidde van mijn vader, mijn vader was hier kapot van en na een paar maanden raakte hij het spoor helemaal bijster, hij heeft toen geprobeerd mij te wurgen, maar halverwege kwam mijn broertje(8jaar) binnen.. met heel veel geluk heb ik dit overleefd, achteraf bleek dat mijn vader mijn moeder het allerergste wou aandoen, hij wou mij en mijn broertje om het leven brengen en vervolgens zichzelf van het leven beroven, zodat mama niks meer zou hebben, en wij ''samen'' zouden blijven... Omroep Brabant: Man uit Zeeland probeert dochter te wurgen
    (dit is dus mijn verhaal).... maar genoeg over mij, ik ben er bang voor dat deze man gelukt is wat mijn vader van plan was..... Ik vrees het ergste, ik hoop natuurlijk dat de kindjes op de een of andere manier ergens zijn ondergebracht, maar ik vrees voor de familie en vooral moeder het allerergste. Ik snap nog steeds niet dat zulke dingen gebeuren... Ik hoop dat er snel duidelijkheid is in deze zaak...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dominique :( erg .......

Deel Deze Pagina