2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Je kan de uitzending terug zien op internet. Even zoeken bij google, dan kom je er vanzelf.

Verschrikkelijk dit...wat een hel moet dit zijn voor de moeder van die kinderen. Afschuwelijk!! Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Omstandigheden: Ruben en Julian worden vermist sinds 6 mei 2013 omstreeks 20.15 uur. Ze zijn voor het laatst gezien in gezelschap van hun inmiddels dood aangetroffen vader. Zij reden in een blauwe Hyundai Getz met kenteken 08-NT-BV. Sindsdien heeft niemand meer iets van Ruben en Julian vernomen. Ruben heeft een mager postuur, donkerblond haar en een litteken in zijn wenkbrauw boven zijn rechteroog. Op de dag van zijn verdwijning droeg hij een blauwe spijkerbroek, een zwart T shirt van het merk Oli en een zwart vest van het merk Mexx. Julian heeft een normaal postuur, sproeten in zijn gezicht, donkerblond haar en een litteken op zijn neus. Hij droeg een bruin vest, een blauwe spijkerbroek, een T shirt met camouflage print, een zwart lederen jas en een zwarte Nike sportschoenen.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  4. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #1664 wondertjenr3, 15 mei 2013
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
    WOENSDAG

13.45 uur: Ook in Limburg zoeken vrijwilligers nog iedere dag naar de vermiste Ruben en Julian. Eerder in Beek, Maastricht en Stein, vanavond in een bos in Sittard achter de sportopleiding die Jeroen Denis ooit deed.

Is in mijn woonplaats en wil ook best mee zoeken. Maar kan er nergens iets over vinden...

-Edit- Heb al iets gevonden.
    Al vraag ik me af of t wel zinvol is... Lijkt me sterk dat ze daar zijn.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  6. adi

adi Niet meer actief

ik denk echt niet dat ze ergens in de buurt, of ergens op de grond in een bos liggen. Dat is een makkelijk te vinden plek, er zijn weinig bossen in Nederland waar nooit iemand komt, en plek waar gegraven is valt op.

7. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Vanavond voor de 4e keer op rij ga ik weer mee zoeken!
    Ze moeten gevonden worden dat is zeker. En op deze manier kunnen we heel veel weg strepen en weten we bijna zeker dat ze daar dan niet zijn.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Stef; Ook voor jou een dikke pluim!
    Mijn man gaat ook voor de 5e keer weer mee zoeken vanavond.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    "Camerabeelden vader Ruben en Julian verwisseld" | RTV Utrecht

UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie gaat meer camerabeelden van een eetcafé onderzoeken. De beveiligingscamera van het bedrijf filmde hoe de vader van de vermiste Ruben en Julian enkele uren voor zijn dood twee keer voorbij reed. Opmerkelijk is dat die beelden volgens de café-eigenaar door de politie in de verkeerde volgorde zijn getoond.

Dinsdag liet de politie op televisie vertraagd zien hoe de auto eerst richting Amerongen reed, om na anderhalve minuut te rijden in de richting van Doorn, waar hij de volgende morgen dood werd gevonden. Volgens de eigenaar van de beelden was het precies andersom: Jeroen Denis reed vlak voor 2.00 uur eerst naar Doorn en kwam even later in volle vaart langs de camera toen hij in de richting van Amerongen en Rhenen reed.

De politie heeft nu beelden opgevraagd die vorige week dinsdag tussen 6.00 en 7.00 uur gemaakt zijn. Mogelijk is daarop te zien hoe Denis alsnog naar Doorn reed.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat zou dat dan betekenen

11. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Zijn dat die beelden van die onbekende auto wat erachter rijdt, of over welke beelden hebben ze het?

12. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Dat de politie niet echt zorgvuldig om gaat met informatie, en een beetje domme fouten maakt ;)

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dit is een steeds groter mysterie aan het worden!
    Zou graag ergens bij willen helpen maar woon tever weg om mee te zoeken.
    Vreselijk dit

14. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Lezen jullie wel eens de blog van Martin Vrijland?
    Ik weet nooit zo goed wat ik ervan moet denken maar soms heeft die wel eens punten. Hij bericht nu ook over de 2 broertjes.

Martin Vrijland

15. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Oh never mind.. Hij stopt ermee! Wat jammer want hij was goed bezig

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    WOENSDAG

15.00 uur: Ook de klok bij de camerabeelden van Leersum zorgt voor verwarring. De opnamen zijn een uur eerder gemaakt dan werd aangenomen, dus om 0.56 uur. Dat is ongeveer drie kwartier vóór de auto van Jeroen Denis in Rhenen werd gesignaleerd.

14.45 uur: "De beelden van het eethuis in Leersum waarop de auto van Jeroen Denis te zien is, zijn in de verkeerde volgorde op tv getoond." Volgens de eigenaar van het café reed de auto eerst in de richting van Doorn en toen ervandaan. De politie heeft beelden van de periode erna opgevraagd, om te zien of Denis nog een keer te zien is.

Het blijkt dan om dit eethuis te gaan: Contact/route - Eethuis Touché - Onbeperkt Genieten

17. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik snap het nu even niet meer. Wat betekent dit nu dan?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Daarom vroeg ik dat ook al.....

Dus hij heeft de kids misschien in de tussentijd iets aangedaan en vertrok in haast om zichzelf van het leven te beroven of?

19. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ja maar ik snap die hele tijdlijn nu niet meer van waar hij wanneer is geweest..

20. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie gaat meer camerabeelden van een eetcafé in Leersum onderzoeken. De beveiligingscamera van het bedrijf filmde hoe de vader van de vermiste Ruben en Julian enkele uren voor zijn dood twee keer voorbij reed. Opmerkelijk is dat die beelden volgens de café-eigenaar door de politie in de verkeerde volgorde zijn getoond.

Dinsdag liet de politie op televisie vertraagd zien hoe de auto eerst richting Amerongen reed, om na anderhalve minuut terug te rijden in de richting van Doorn, waar hij de volgende morgen dood werd gevonden. Volgens de politie gebeurde dat om 1.56 uur.

De eigenaar van de beelden zegt echter dat het precies andersom was: Jeroen Denis reed eerst naar Doorn en kwam even later in volle vaart langs de camera toen hij in de richting van Amerongen en Rhenen reed.

Ook is het tijdstip dat de beelden aangeven klopt niet, zegt de café-egenaar. De klok van het camerasysteem bleek een uur voor te lopen. Denis zou dus om 0.56 uur al in Leersum hebben gereden. Dat is belangrijk voor het politieonderzoek, omdat de auto om 1.42 uur in Rhenen is gesignaleerd.

De politie heeft nu beelden opgevraagd die later die dinsdagmorgen gemaakt zijn. Mogelijk is daarop te zien hoe Denis alsnog naar Doorn reed.

Oke nu snap ik het weer wat meer. Wordt tijd dat ze weer een nieuw kaartjes maken met de juiste tijden.

Deel Deze Pagina