He?! Dus nu is hij van limburg naar Leersum gereden en weer terug naar ergens bij Rehnen en toen weer naar Leersum/Doorn?! Lijkt nu toch vanaf huis naar Limburg gepland te zijn en daarna in de buurt van Rehnen/Leersum/Doorn een beetje een paniekerige toestand! Ik zou dan toch eens gaan zoeken bij Rehnen/Rijnbrug in de buurt...
Je zou toch zeggen dat hij ergens steekjes moet hebben laten vallen?! Ingewikkeld hoor, hopelijk vinden ze snel een duidelijk aanknopingspunt.
Dus hij was rond 0:56 in Leersum. Daarna is zijn auto gezien op de Rijnbrug in Rhenen om 1:42. Dus hij is weer terug gereden... Om 4:16 gsm waarneming in Leersum. Erg vreemd. Eerst rijdt hij naar Leersum om vervolgens weer terug te rijden en later weer die richting op te gaan......
15.45 uur: De reddingshonden uit Belgiƫ komen niet naar Zeist. De vrijwilligers zeggen dat ze door de politie zijn verzocht om thuis te blijven. "Als de politie zoiets vraagt dan zullen ze daar een goede reden voor hebben."
Wat ik me afvraag... die rijnbrug, is dat een camerabeeld of een verklaring van een getuige? Want hij moet dan neem ik aan ook twee keer over die brug zijn gereden?!
Camerabeeld. Maar indd.. zou wel te zien moeten zijn. Denk aan de hand van deze nieuwe info dat ze dat nogmaals gaan bekijken. Of hij moet al een andere route terug hebben genomen en daar ergens de kinderen hebben achter gelaten. Wat een mysterie zeg. Ben er ook zo mee bezig de hele dag dat ik me net een detective voel. Zit me van alles te bedenken en op te zoeken. Hoop zo dat ze ze vinden!
Ik dus ook inderdaad! Voor wat ik nu op maps zie, ligt kwintelooyen ook wel voor de hand! Ik heb het al vaker boorbij zien komen laatste dagen!
15.45 uur: De reddingshonden uit Belgiƫ komen niet naar Zeist. De vrijwilligers zeggen dat ze door de politie zijn verzocht om thuis te blijven. "Als de politie zoiets vraagt dan zullen ze daar een goede reden voor hebben." Idd verzoekt de politie niet zomaar de vrijwilligers om thuis te blijven.
Misschien heel luguber. Maar die sleepkabel en spanband wat ze bij m gevonden hebben... Zou hij zich daarmee opgehangen hebben of?? Want dat zou weer een logische verklaring zijn waarom hij dat gekocht heeft. Alleen nog de vraag, waar en wanneer..
Volgens mij niet! Net als de Rijnbrug en dus de Rijn daar niet zijn onderzocht! En nu is er daar niet alleen een groot tijdsgat, maar ook nog eens heen en weer gereden enzo!
Nou dan wordt het eens tijd dat politie en/of burgers daar eens gaan zoeken! Snap sowieso niet dat dat niet eerder is gebeurd dan. Want als je op oude info afgaat is de auto op de Rijnbrug in Rhenen gesignaleerd om 1:42 uur en daarna pas weer mobiel signaal om 4:16 in Leersum. Dus zou zeker daar omgeving Rhenen eens gaan zoeken.
Lijkt me ook! Ze zoeken alleen links van het lijntje van de terugweg op de kaart tot nu toe! Hij kan natuurrlijk ook aan de andere kant van dat lijntje bezig zijn geweest!
Mariniers zoeken weer naar vermiste broertjes Groepjes van 8 tot 10 speciaal getrainde mariniers gaan opnieuw bosgebieden tussen Rhenen en Doorn afspeuren op zoek naar sporen van de sinds vorige week vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist. Foto: ANP De zogenoemde combat trackers nemen vanaf woensdagmiddag in enkele dagen tijd telkens andere gebieden nog eens scherp onder de loep. Dat heeft de woordvoerder van het Utrechtse rechercheteam woensdag gezegd. Aanleiding voor de nieuwe zoekacties is de grote hoeveelheid tips die de politie uit dat gebied binnenkrijgt. De jongens van 7 en 9 werden vorige week maandagavond voor het laatst gezien met zekerheid in leven gezien in het Limburgse Neerbeek. De 38-jarige vader en zijn auto werden de ochtend erna gevonden in natuurgebied het Doornse Gat. Hij heeft zelfmoord gepleegd. Laatste uren Dinsdagavond besteedde Opsporing Verzocht aandacht aan de zaak, sindsdien zijn zeker 300 nieuwe tips binnengekomen. De meeste hebben betrekking op de laatste uren van het leven van de vader. Enkele van de tips leidden tot nieuwe inzichten, maar dat zette de politie nog niet op het spoor van de broertjes, zo liet een woordvoerder eerder dinsdag weten. De mariniers zochten vorige week al in de bossen bij Doorn. Burgerzoekers hebben ook al meermalen in de bossen tussen Rhenen en Doorn aan weerszijden van de provinciale weg N225 gespeurd. Maar volgens de politiewoordvoerder is er "nog een heel groot gebied" waar nog helemaal niet is gezocht. "En we willen echt alles bekeken hebben", zei hij. Voorbereid De politie is er inmiddels vrij zeker van dat de vader de laatste dag en nacht van zijn leven heeft voorbereid. Gedacht wordt dat de man vorige week maandag met zijn kinderen op de achterbank een soort "afscheidsrit langs voor hem belangrijke plekken'' heeft gemaakt. Bovendien schreef de vader maandagmiddag een afscheidsbrief op zijn computer in zijn huis in Vleuten, daarin staat echter niets over zijn zoons. Hij is toen van daar met zijn zoontjes naar Zuid-Limburg gereden. Veel tips die de politie heeft ontvangen helpen volgens een woordvoerder om beter in te vullen hoe de rit tussen Vleuten, Zuid-Limburg en terug naar Doorn is verlopen.