Het gaat om een nep graf. Volgens de organisatie is dit het vierde nep graf dat gevonden wordt. #vermistebroertjes Zou die vader dat gedaan hebben?
Hij doet er alles aan om te zorgen dat de jongens niet gevonden worden en vervolgens zet ie doodleuk 2 kruisen bovenop het graf Sorry maar dat gaat er bij mij niet in.
Jeetje zieke grap dit .... Schijnt dus al het 4 e nep graf te zijn wat ze hebben gevonden . wie doet nou zoiets triest zeg ! (Bron Twitter julianrubenNL)
Vind ook dat ze het heel snel weten. Dat nepgraf zijn gewoon een stelletje onozelaars die het leuk vinden om mensen te misleiden. Die verstaan de ernst van de zaak niet. Maakt mij wel boos.
Het 4e nep graf?? Walgelijk. Als het van de vader is lijkt het wel alsof hij een spelletje aan het spelen is.. of zijn ze er pas na zijn dood gezet?
Jezus... IJskoude rillingen hier, dat is op nog geen 4 km. afstand van ons huis... Wij hebben net besloten om ons morgen en vrijdagavond aan te sluiten bij de zoektochten (mocht het nog nodig zijn), zoon gaat uit logeren, ik kan het niet meer, thuiszitten terwijl ze zo dichtbij kunnen liggen... Die kruizen, daar kunnen ook andere verklaringen voor zijn, te pas en te onpas worden hier in de bossen honden en katten begraven en die graven worden vaak gemarkeerd... Ergens 'hoop' ik dat het de kinderen zijn, dan zijn ze terecht, maar god, god, dan is ook alle hoop weg...
WOENSDAG 20.48 uur: De eerste combat trackers van het Korps Mariniers beëindigen hun zoekactie in Rhenen. Morgen gaan ze verder.
ja idd toen wij hier kwamen wonen,hadden de vorige huurders een kat begraven in de tuin zat ook een klein houten kruisje op
Ik voel iedere keer een soort knoop in mijn maag als er weer een gebied wordt afgezet of nader wordt onderzocht. Ik wil zo graag dat dit een goede afloop heeft... Maar die kruizen? Kan het niet gewoon zijn dat iemand daar zijn huisdier(tje) heeft begraven?
Wat een horror zeg... zulke verschrikkingen verwacht je alleen in series als CSI Wat ik me afvraag, ze weten nu dat hij maandagmiddag een afscheidsbrief heeft geschreven (waarom dan pas?), en op zijn computer heeft gelaten. Vervolgens heeft ie een 'afscheidsroute' gereden met zijn kinderen in de auto... Zouden de jongens onderweg alles in de gaten hebben gehad? Zou hij ze alles verteld hebben? Wat de bedoeling is en wat er gaat gebeuren? Ik kan me niet voorstellen dat een leuke sfeer was in de auto namelijk, ook aangezien wat die getuige die dag had gezien. Op een of andere manier heb ik echt het gevoel dat ze echt niet ergens in een bos liggen. Helemaal niet gezien die tijdsgaten. Er zullen vast goede redenen zijn waarom zoveel gezocht wordt rondom zijn 'ophangplek', maar gezien die route en tijdsspannen is het niet echt logisch.
wij net zo. wij zijn nu op zoek naar oppas voor morgenavond. mocht dit niet lukken, blijft mn man thuis en ga ik zoeken. is een eindje rijden, want i woon dus niet dichtbij. maar ik wil zo graag iets doen. mn man komt morgen na ruim 11 dagen weer thuis dus ik kan aan mn zoontje niet verkopen dat papa s avonds alweer even weg moet. kan m moeilijk vertellen wat er aan de hand is. ik zeg tegen m dat mama moet werken, dat doe ik wel vaker savonds dus dat komt wel goed.
Hadden het hier vanavond ook over. Zoon vraagt hoe heeft hij het gedaan met die kinderen???TJa dat wil ik liever niet weten!! Maar hoop dan dat ze uit eindelijk niet geweten hebben hoe hun lot bezegeld werd door hun vader. Dus op zijn (humaanst) moest toch iets zeggen
daar had ik het vanmiddag ook over met mn collega. mocht hij ze wel hebben omgebracht, dan hoop ik dat het snel is gegaan en ze niet hebben geleden.
Het is dat ik bijna niet kan lopen momenteel. Anders had ik me ook aangemeld om mee te zoeken. Vind het verschrikkelijk om toe te kijken
Lees nu net ergens dit nog: politie houd hoop info achter vader met broertjes zijn de maandag voor vaders overlijden bij kringloop in driebergen geweest en nog een andere winkel.