Ms. bang dat ze in het donker eventuele sporen wissen?? kweet niet hoor....zeg ook maar wat.... Wat een drama!
Ouders lagen in scheiding, een zogenoemde vechtscheiding. Ze stonden onder vrijwillige behandeling van Jeugdzorg. Verder geen achtergrondinformatie. Uiteraard heeft vader psychische problemen gehad. Anders doe je zoiets niet. Althans niet met je volle verstand.
Pffff ik heb zo te doen met die moeder... Ik wordt er zelf misselijk en verdrietig van... Waarom stoppen ze nu met zoeken... Ik hoop dat ze gezond gevonden worden
ja ik heb precies hetzelfde. Moet er ook steeds aan denken. De foto van die mannekes komt ook overal voorbij. Ik hoop ook dat ze alleen verdwaald zijn in het bos en gewoon levend gevonden worden.
Wat is de link van die moeder? Brr wat een eng idee.. Heb van de week nog lekker gewandeld in het bos in elsloo. En nu misschien zo iets... Ik hoop het echt niet .. Hopelijk zijn de jongens erg bang en in de war en zitten ze ergens in het bos... Ik hou nog even hoop.!
oh wat leef ik mee met de moeder en overige familie kan me niet voorstelle als ouder zijnde dat j zo gevoelloos bent .. ik blijf hopen dat er goed nieuws komt
hoop zo dat er vandaag duidelijkheid komt en dat die moeder niet nog een nacht doormoet zonder te weten waar je kinderen zijn. ik ben bang dat de vader zelf de tip heeft gegeven om te gaan zoeken in dat bos
Vanmorgen toen ik de eerste fles even hart van nederland opgezet. Krijg er een steeds naarder gevoel van. Moet er niet aan denken.... Hoop zo voor de moeder dat ze nog in leven zijn. Volgensmij word je echt helemaal gek.
Ik hoop dat er vandaag duidelijkheid komt.. dit moet echt zenuwslopend en gekmakend zijn voor de moeder en andere familie van deze jongens.
ik denk dat als de politie enig aanwijzing zou hebben dat de kinderen in goede gezondheid in de bossen bij Elsloo zouden kunnen zijn achtergelaten, maw dat ze daar rond zouden kunnen dwalen, dan was de zoekactie gisteren nooit gestaakt omdat het donker was... Ik kan mij niet voorstellen dat als ze daar het bos uitkammen oop zoek naar twee mogellijk nog in leven zijnde kindjes dat je dan stopt en 2 kindjes nog een nacht zou laten dwalen, zonder eten zonder drinken Hoop tegen beter weten in! Maar laten wij heel hard blijven hopen op een wonder!!
Mijn moederhart huilt...Werd vanochtend wakker en ben meteen gaan kijken of er al meer nieuws is. Ben er zo verdrietig van. En dan zie je die knappe kindjes en de wanhopige oproepen van hun moeder. Kan me niet voorstellen waar zij nu doorheen gaat. Verschrikkelijk is nog een understatement. Ik hoop ook met heel mijn moederhart dat deze knappe kindjes worden herenigd met hun moeder. Al ben ik heel bang voor de afloop.... Foekje
08.57 Sterk gerucht dat de vader uit de omgeving van Elsloo kwam volgens enkele bewoners. Politie kan dat nog niet officieel bevestigen. 08.26 Politie blijft vragen om tips en getuigen. Veel bezoekers natuurgebied Bunderbos wisten nog van niets. Foto van Ruben en Julian opnieuw verspreid. 08.00 Politie en militairen kammen Bunderbos uit, nu ook zoektocht van de andere kant van het natuurgebied. Volgens de politie zijn er nog geen nieuwe ontwikkelingen. 07.15 Politie en militairen maken zich op voor de zoektocht. Volgens verslaggever Rik Dogger heeft een handjevol agenten de wacht gehouden en was het vannacht rustig in en rond Bunderbos. WOENSDAG: 22.05 uur: Vooralsnog niets aangetroffen in Bunderbos dat verwijst naar de vermiste broertjes, meldt politiewoordvoerder Benard Jens op Radio M Utrecht. Politie heeft gewacht met zoeken tot woensdag 20.00 uur omdat eerst alle zoekteams aanwezig moesten zijn. 21.59 uur: Zoekactie Bunderbos stilgelegd vanwege duisternis. Schijnwerpers kunnen het gebied onvoldoende bijlichten. In het bos bij Doorn kon dat wel, maar dit is een heel ander soort gebied met veel water en hoogteverschillen. Donderdag tussen 7.00 en 7.30 uur wordt de zoektocht hervat, meldt politiewoordvoerder Jens. 21.40: Omwonenden van het bos waren komen kijken, maar beginnen te vertrekken. Verslaggevers die bij de afzetting blijven wachten, maken zich op voor een lange nacht, want het Bunderbos is een ruig en uitgestrekt gebied. 21.20: Politie meldt dat gevonden schoentje niet van Julian of Ruben is. Ook andere spullen niet te linken aan de vermissing. 21.00: Het begint donker te worden bij het Bunderbos. 20.30: Omroep L1 meldt dat de politie spullen onderzoekt die aan de rand van het Bunderbos zijn gevonden. 19.50: ME staat klaar voor de grote zoekactie in Elsloo die om 20.00 uur begint. 19.05: Ruben en Julian zaten in de auto waarmee hun vader maandagavond tankte in Beek. De politie meldt dat na opgewaardeerde bewakingsbeelden te hebben bekeken. volgens mij komt op de site van rtvutrecht alles wel binnen. Schijnbaar is dus nog steeds niet iedereen op de hoogte van hun vermissing..
pfff nogmaals ik leef zo intens mee... denk er de hele tijd aan en blijf ook evengoed de hoop houden!!