Draagdoek..Minimonkey Baby Sling 4-in-1

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marley, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Hoi meiden, ik heb wat vragen over een draagdoek omdat ik er ws een wil aanschaffen voor mijn zoontje. Gebruiken jullie hem wel n op wt voor momenten?
    Welke heb je en bevalt die?
    Ik heb de Minimonkey Baby Sling 4-in-1 op het oog, heeft iemand daar ervaring mee?

2. Nikky82

Nikky82 Actief lid

24 apr 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die hebben wij ook.
    Hij is vooral handig als je geen kinderwagen kunt gebruiken, dus op plaatsen waar veel trappen zijn e.d.
    Echt lange afstanden loop je er niet mee, want dat is erg zwaar. Dan kun je beter een pakken waar je op beide schouders draagt.
    Succes met je keuze!

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Die had ik bij de oudste ook, maar viel erg tegen. Ik vond het dragen erg zwaar! Vanwege de asymmetrie en het ontbreken van een heupband. Ook is de houding van de baby in de Minimonkey niet erg goed. Beter is een draagzak waarbij je baby de beentjes buiten de zak heeft en met zijn gezichtje naar jou toe. Zodat hij in de natuurlijke kikkerhouding zit.

Voor een overzicht van een aantal goede draagzakken, zie babybij.nl: Draagzakken overzicht

Ik hoor goede verhalen over bijna al die zakken. Volgens mij kun je bij deze ook allemaal op je rug dragen als je kindje wat groter is. Zelf heb ik een emeibaby draagzak. Superfijn ding! Laatst een lange tijd onze jongste dochter gedragen en had totaal geen last van m'n schouders of mijn rug!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Persoonlijk vind ik een draagdoek fijner als de minimonkey. De minimonkey gebruik ik op mn werk wel eens voor hele kleintjes als ze niet willen drinken en dan liggen ze daar wel lekker geborgen in, zodat t drinken vaak beter gaat, maar als de kindjes wat groter zijn, of als je er echt ff lekker mee wilt gaan lopen,vind ik hem echt niet prettig, het wordt dan erg zwaar omdat t gewicht niet gelijk over je rug verdeeld is.

Deel Deze Pagina