Hoeveel slaapt een baby van 10 weken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kaas, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

De vraag hierboven zegt het al een beertje. Hoeveel slaapt een baby van 10 weken? Onze dochter is vanaf het begin erg makkelijk en het gaat hartstikke goed, maar soms vraag ik me af of ze niet teveel slaapt.

Ze krijgt om 7:00 uur haar eerste fles en dan om de 4 uur. Na de voedubg is het vaak even spelen. De ene keer een kwartiertje en de andere keer een uurtje. Dan valt ze vanzelf in slaap en dan wordt ze pas weer wakker voor een voeding. Soms een half uur van tevoren en soms korte. Af en toe is ze tussendoor ook wel wakker, maar als ik andere kindjes zie, zijn die vaker wakker. Slaapt ze misschien teveel? Niet dat ik 'r wakker wil houden, hoor.. Maar het lijkt zoveel. Huilen doet ze ook alleeb als ze echt trek heeft..

Hoeveel sliepen/slapen jullie kindjes?

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ze slaapt niet te veel hoor.. Kindjes geven zelf aan hoeveel slaap ze nodig hebben, het ene kindje slaapt veel en het andere bijna niet..

De slaapjes worden vanzelf minder...

Als ze goed eet, leuk speelt en dan lekker slaapt doet ze het prima :)
    En als ze ook al niet huilt maar alleen aangeeft dat ze honger heeft ( is geen huilen vind ik) dan betekend dat in mijn ogen alleen maar dat ze het perfect naar dr zin heeft zoals het nu gaat ;)

Deel Deze Pagina