2 kindjes in 1 jaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lintje82, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Wie heeft dat ook?
    Ik ben 31 Mei bevallen en ben er gisteren achter gekomen alweer zwanger te zijn :$
    Voor het zingen de kerk uit is dus niet voor ons opgegaan.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Lijkt me erg heftig, 2 zo dicht op elkaar, maar als je de zware jaren hebt gehad ook wel heel bijzonder.

Tsja, is niet voor niets heel onbetrouwbaar.... Heeft de verloskundige geen anticonceptie met jullie besproken?

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. Mijn moeder wel. Die heeft 2 kindjes in 10 maanden gebaard.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoihoi,
    ik heb dan wel geen 2 kindjes binnen het jaar maar geld 13 maanden ook :D

Mij bevalt het echt supergoed. Ik heb geen moment gevonden dat het zwaar was. Ik heb een hele makkelijke tweede zwangerschap (en bevalling) gehad.

ook de eerste weken/maanden gingen vrij gemakkelijk. De kleinste sliep veel dus ik kon gewoon aandacht aan de oudste geven.
    Nu we een jaar verder zijn is het soms wat druk maar nog steeds goed te doen.

heel veel succes en plezier

o ja er is een heel topic over net bevallen en weer zwanger. Ik zal het even opzoeken voor je

5. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook 2 kindjes rondlopen, die (precies) een jaar na elkaar zijn geboren. De oudste is van 9 mei 2000 en de jongste van 9 mei 2001. :D

6. fafje

fafje Niet meer actief

wauw das uniek!
    heb wel 2 nichtjes 1 geboren op 2 sept, jaar later de ander op 9 sept...

ts gefelciiteerd!! lukt je allemaal wel...lot heeft bepaald :D

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

indd uniek... mijn kindjes schelen precies 1,5 jaar. zoon is van 08-02-09
    dochter 08-08-2010 maar dat is off=topic :p

@ts gefeliciteerd met de zwangerschap :)

8. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik zelf heb er geen ervaring mee maar een goede vriendin van mij wel de oudste is van 14 jullie 2007 en de jongste is van 8 jullie 2008 en daat gaat hardstike goed ze was eigelijk van de 2e 13 jullie

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd..maar ook heftig zeg, nog maar net van de andere zwangerschap bekomen. ;) Heb zelf geen ervaring, ben nu zwanger van de 1e. Maar een fijne zwangerschap gewenst. Zal vast goed komen!!

10. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    hallo dames .....
    ik vraag me af of er ook vrouwen zijn die 2 kindjes in 1 jaar krijgen maar die dan bij de eerste een keizersnede hebben gehad ?
    Wij zijn 3 maanden geleden onze mees verloren ,en nu zegt iedereen dat je het eerste half jaar niet zwanger mag worden ,mbt baarmoeder rupturen etc .... nou ja dat snappen we .
    maar toch wilik weten of er mama,s zijn die dit wel hebben meegemaakt , en de ervaring hiermee natuurlijk ?

misschien staat mijn vraag hier wel verkeerd .......
    nou ja iedereen gefeliciteerd met haar zwangerschap iig!!!

liefs edith
    mama van mees

11. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hihi ja uniek is het zeker. Als iemand weet dat de kids jarig zijn op dezelfde dag, dan wordt er gelijk gevraagd of ze een tweeling zijn. Maar zij noemen zichzelf een net-niet-tweeling. :p

@edithrook: Ik ben van mijn zoon via een keizersnede bevallen en van mijn dochter via de "normale" weg. Heb verder nergens last van gehad gelukkig. :) Wat naar van Mees. Nog heel veel sterkte ermee meid!

12. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lijkt me ook erg heftig, maar ook erg leuk! En ja, voor het zingen de kerk uit...: daar zou ik ook niet op vertrouwen :).

13. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    missy29 : bedankt voor je reactie ,ik krijg soms echt het gevoel dat ik echt niet zwanger mag worden van de artsen omdat dat echt levensgevaarlijk zou zijn ( niet dat die er naast zitten ;) maar toch ..
    We willen gewoon graag een beebje , zeker nu dat ik mees heb gehad , da,s toch niet raar ?

liefs edith
    mama van mees

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh meis, ik denk dat ik je gevoel wel snap hoor!Toen mijn dochter rond de 3 maanden was, wou ik ook zo graag weer! Denk dat het ook door de hormonen kwam. Nou, ik vind het dan heel begrijpelijk dat jullie ook zo graag weer voor een beepje willen gaan.Even helemaal los van of het lichamelijk verstandelijk is.Wil je toch nog even sterkte wensen met het verlies van jullie Mees.

Deel Deze Pagina