nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by emmie, Jul 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

:D:D:D:D

wie nog meer??????? zelf ben ik 4 sept uitgerekend!
    bij mn eerste was ik 16dgn (37+5) eerder, dus daar hoop ik nu stiekem ook wel op ;)

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    ik doe mee met aftellen, maar niet met eerder bevallen ;)
    Eerste met 31 weken en 5 dagen geboren, dus als het even kan zit ik de volledige tijd lekker uit! Al moeten ze me rollen op het einde, hihi ;)

3. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook nog een paar weekjes en ben super zenuwachtig en bang:D

4. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    ik tel mee af, maar vrees ook niet dat ze eerder komt want ze zit nog behoorlijk hoog heb echt mega last van m`n ribben. als zegt dat ook weer niks geloof ik hihi.
    zet em op meiden.

5. emmie

emmie Niet meer actief

spannend he??????????!!!!!
    hebben jullie alles al klaar???
    wij nog niet helemaal, maar heb nu die drang wel heeeel erg!!!!
    maar t schiet niet op!!! :$ pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

liefs Emmie

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Breekt in...

Bij mij duurt het nog even maar ik wens jullie heel veel succes met de laatste loodjes!

Breekt uit...

7. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Hier nog een goeie 5 weekjes te gaan ;) We vinden het echt super spannend! Heel onwerkelijk allemaal nog, het is ons eerste kindje dus we weten niet precies wat we moeten verwachten :D

Enne, volgens mij hebben we alles af maar toch denk ik iedere keer iets vergeten te zijn ;)

8. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    ja hier ook alles af tenminste ik geloof van wel, heb idd ook steeds het gevoel dat ik wat vergeet, naja daar komen we dan snel genoeg achter hihi hier is het ook de 1e spruit na 5 jaar oefenen en z`huis inen uit is het eindelijk gelijkt d.m.v.een cryo tp.

9. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik tel ook mee af!

Vorige keer met 33.5 in het ziekenhuis gelegen met voortijdige weeen en die hebben ze toen nog kunnen remmen. Gelukkig daarna pas met 40.2 bevallen. :)

Ben ontzettend benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Weer ontzettend veel harde buiken, ook af en toe met wat regelmaat, maar het heeft gelukkig nog niet echt doorgezet. Vanaf 34 weken remmen ze niet meer, dus van mij mag het echt nog even blijven zitten hoor!

MOeten jullie ook nog zo ontzettend veel doen? Bij de eerste was alles ruim op tijd klaar, nu moet ik echt alles nog doen!

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook nog ongeveer 6 weekjes! Vorige keer 9 dagen te vroeg bevallen, dus hoop nu dat dat weer zo is!

@liza: ja wij moeten ook echt nog veel doen, 't komt er gewoon niet van op een of andere manier! Vorige keer waren we allang klaar rond deze tijd! Maarja, we hebben nu al een kleine rondlopen natuurlijk, dan heb je ook veel minder tijd!

11. krumpie

krumpie Actief lid

Dec 4, 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    hier 25 augustus uitgerekend!
    tot nu toe ligt madam nog lekker overdwars :(

verder nog lang niet alles klaar helaas :(

12. jenifer

jenifer Actief lid

Oct 9, 2007
    297
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben 5 sept uitgerekend. We zijn zo goed als klaar met het kamertje en alles:D

We gaan straks de laatste dingen halen bij de babydump.
    Ik moet alleen nog een boxkleed en een regenhoes voor de mc, en een mobiel voor boven de box.

As dinsdag heb ik weer een controle bij de gyn.

Ik ben nu echt aan het aftellen.

13. emmie

emmie Niet meer actief

ohhhhhhhh gelukkig wiij zijn dus niet de enige die het nog niet af hebben!! :)
    maar voel me er nu wel steeds onrustiger door!
    maar ze slaapt toch eerst bij ons op de kamer in een wiegje denk ik dan maar ;)
    haha nee hoor vandaag gaan we weer actief bezig!
    maar ik ben na mn normale huishoudelijke taken al bekaf! Laat staan dat ik dan nog aan al die andere dingen toe kom! mn zoon slaapt gelukkig nog wel tussen de middag, kunnen we dan even die andere dingen doen, zonder dat die kleine zich er mee bemoeid!
    wanneer zetten jullie de box, kinderwagen enzo klaar?

14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    Wat leuk om samen af te tellen, ik doe mee:D!

Hier is ook nog niet alles af. Beschadigde onderdelen komen ze maandag voor de 2e keer vervangen en vandaag gaan we plintjes leggen.
    Dan de kleertjes wassen (net nu de wasmachine al het water laat lopen) en inruimen.

De kinderwagen staat toevallig al beneden, omdat ik laatst een testritje heb gemaakt met mijn neefje, maar nu zit het zitje er nog op. De box staat al klaar.

Hebben jullie ook al verlof?

15. emmie

emmie Niet meer actief

hai moonchild!

ja vandaag gaat officieel mn verlof in, maar heb ook al een week vakantie gehad! :D heerlijk, ik kon ook echt niet meer!

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hier al een tijdje alles af, gezien het feit at ik de vorige x ruim 8 wk te vroeg beviel! ;)

17. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo!

Ik tel mee af.. Hier is alles zo goed als klaar.. Ben gister begonnen met de babywas, en daarna ga ik alles inruimen.. Verder heb ik net als Emmie ook al een weekje vrij, heb vakantie opgenomen en vandaag gaat mijn verlof officieel in.. Ik hoef me pas 1 december weer te melden..

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ben 1 september uitgerekend, nog 5,5 week dus.

zoonlief is 4 weken tevroeg geboren,

heb hier al wel alles helemaal klaar... eigenlijk al vanaf de 20 weken alles helemaal af en in huis :p

19. emmie

emmie Niet meer actief

hey amigo!

we zijn vandaag allebei 34w zwanger!! :D
    lekker idee he, dec pas weer!!
    maar ja t vliegt echt voorbij!
    had van mij nog wel wat langer mogen duren, te bedenken dat je beebsje dan nog maar ong 12weekjes is :(

20. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Idd, ook ik ga per 1 december weer aan de slag. :)

Gister en vandaag flink geshopt. Nu wel bijna alles in huis geloof ik. (dat scheelt alweer) Vandaag de commode geschilderd en aangepast, de plinten op de vloer (nou ja, dat heeft manlief natuurlijk allemaal gedaan) dus de commode kan morgen op zijn plekje en dan kan ik uit gaan zoeken, wassen en inruimen.

Iemand overigens nog een tip voor een stinkende wasmachine? ik vind hem wat muf ruiken en dat wil ik eigenlijk weg hebben voordat ik al het babyspul ga wassen.

Hier ook geen puf naast de normale huishoudelijke taken hoor. Moet van de VK ook nog eens rust houden, en zelfs dat lukt al niet. hahahah

Share This Page