Vies praatje..afscheiding

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chica82, Sep 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    Komt iemand dit bekend voor?

Dan heb ik dagen geen afscheiding of gewoon heel erg weinig, en dan vanmorgen in 1x een hele stroom die eruit kwam. Sorry hoor..beetje vies..maar t rook voor de rest nergens naar en geen rare kleur, gewoon crème kleur. Dus zal wel niet een schimmelinfectie zijn, vind t alleen zo apart en zoveel:(!!

2. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb ook last van veel afscheiding hoor. VK zegt dat het heel normaal is.
    Gewoon een inlegkruisje gebruiken :)

Zolang het idd geen rare kleur heeft, en niet stinkt.. is het geen infectie maar gewoon afscheiding.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

heel normaal.. slijm, afscheiding.. ik voel het soms gewoon lopen als ik opsta.. fijn he..

4. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    Ja bahhh haha, ik kon meteen een nieuwe onderbroek aantrekken!

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Herkenbaar maar helaas niks aan te doen en heel normaal. Zolang het niet ruikt en een raar kleurtje heeft zit het wel goed.....

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hihi inlegkruisjes...worden vanzelf je grootste vrienden.. hihi

7. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    Ja verstandig om die aan te schaffen, trouwens droeg ik die ook vaak in het begin toen ik net zwanger bleek te zijn en nog bang was voor plots bloedverlies of zo..maar toen las ik ergens dat je tijdens de zwangerschap beter geen inlegkruisjes kon gebruiken, waarom weet ik niet meer, volgens mij zou het de afscheiding juist meer op gang brengen..? Nou ja toch maar gewoon doen!

8. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    heb vanaf dat ik positief testte iedere dag last van afscheiding..moet zeker 2 keer per dag van schone onderbroek wisselen..ik gebruik ook geen inlegkruisjes...maar had al eerder op het forum gelezen dat het een goed teken schijnt te zijn!

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    hier ook groot verbruiker van inlegkruisjes! kan zo een abonnement afsluiten hihi

naar gevoel he, je voelt je meteen ook zo vies. maar t wordt alleen maar meer naarmate je verder zwanger bent, dus gewoon lekker gebruiken die dingen, anders heb je errruggg veel was elke week :D

10. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    Ja het is idd veel meer dan in het begin!

11. fafje

fafje Niet meer actief

heel normaal...heel je zwangerschap door...hier geen inlegkruisjes gebruikt...deed gewoon een nieuwe string aan...en douchte iets vaker...

12. Volkomen normaal, hoor... So don't worry... Wél is het erg vervelend, maar helaas doe je er niks tegen.

13. Meara

Meara Niet meer actief

Hier ook. Vaak ook wat dikker waardoor het soms echt een sliert is of als een balletje in het inlegkruisje ligt.

14. gimena

gimena Niet meer actief

is volkomen normaal.
    stel dat het ruikt of groen kwa afscheiding.
    even uriene test bij de huisarts doen kan een blaasonsteking zijn.
    waar wat je vertelde is volkomen normaal

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Ik herken het ook hoor, heb er ook veel last van sinds ik zwanger ben. Helaas, maar tis niet anders! Gaat vanzelf weer over (hoop ik dan!) :)

16. misa

misa Niet meer actief

Hier ook veeeeeel afscheiding... Ik ben toch maar inlegkruisjes overdag gaan gebruiken. Snachts niet en soms savonds thuis ook niet. Het is niet wat, maar ja!

17. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Jups Heel normaal maar onwijs vervelend ..

.
    Ik noem mezelf soms een naaktslak echt ik verlies nog meer "slijm" dan die beesten !!

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

geen inlegkruisje .. ehhmm dan moet ik zo'n 6 a 8 x per dag verschonen of zie je het in mijn broek/legging, dat is dus geen optie.

Het ligt er wel een beetje aan wat voor inlegkruisje je gebruikt, als je met plastic onderlag gebruikt kan het gaan irriteren/zweten en dan word het meer inderdaad..
    Ik heb de goedkoopste van de goedkoopste, hele dunne dus ook en dat gaan prima.even zoeken..

19. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    Waahahaha, naaktslak, die is leuk:)!

Share This Page