Geweldig! Van harte gefeliciteerd! Ik dus nu wederom in februari.. lekker handig qua positiekleding en babykleertjes, alles is al afgestemd op de juiste periode .
Gefeliciteerd!! Ik ben zelf 19-12 uitgerekend... kindje kan dus met Sinterklaas komen, met Kerst, op mijn verjaardag (29-12) of oud&nieuw. Ik hoop erg op tussen 10 en 19 december, ook voor mezelf .
Wij hebben er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te raken en hebben dus elke kans gegrepen. Mijn zoontje is geboren op 26 december 2008 (2e kerstdag) en ik ben allang blij dat ik een gezond kindje heb gekregen en dan maakt me de datum absoluut niet uit. Veel liefs Nataly
Dank jullie wle voor de reacties! MG2009: dat is idd handig hier dus hetzelfde! Heb alleen net alles uitgeleend dus moet het terugvragen. Beetje lullig. Fenneke: Ik ga voor je duimen! Nataly: dat is dus precies de reden waarom ik niet wilde overslaan. Nou hebben wij niks te klagen qua zwangerworden maar je wete het maar nooit je mag er niet vanuit gaan.
Gefeliciteerd. Ik heb 2 zoontjes en ze zijn allebei op 23 aug. geboren. De oudste is dus gisteren 3 geworden en de jongste 1. Het was gewoon dubbel feest, het was echt super. Nu is dat ook nog helemaal niet erg extra grote cadeau's. Maar ik ben benieuwd hoe ze het in de toekomst vinden. Maar ach er is niks aan te doen en bij ons heeft het bij de eerste ook een tijd geduurd dus ja. Ook wel weer heel speciaal vind ik. Groetjes Heidi
wow gefeliciteerd! erg vruchtbaar dus...?!. ik zou willen dat ik zo kon denken(plannen), maar naar een bbz en maar 1 eileider over was ik allang blij dat ik zwanger was... dus dat ik uitgerekend was een paar dagen voor mijn vriend zijn verjaardag is toch bijzaak! een kind neem je niet een kind krijg je toch! en dan hoop je dat het gezond is! is dat niet zo hou je er ook van! geniet van de mooie maanden die komen! liefs Hellen
die van mij schelen 2 weken. ik kon de slaapzakjes,winterpakjes etc nog een keer gebruiken en het is een gezellig feestmaand. maarrr,ook een dure maand,en de visite moet wel 2 keer komen,dus ik vind dat wel een beetje jammer. maar ach,zoiets plan je niet. eerst was ik blij dat ik een kindje in mei zou krijgen maar toen kreeg ik een miskraam...
Mijn zoontje is 29 december jarig, sowieso al niet ideaal. En 27 december ben ik uitgerekend van nr. 2. Dus extra vervelend, 2 kindjes die rond de Kerst en nieuwjaar jarig zijn. Maargoed, ze zullen er wel aan wennen. Een vriendin van mij is in januari jarig en vond dit ook niet fijn. Ik ben in mei jarig, mijn man in juni en de rest van de familie ook allemaal in mei/juni/juli. Nooit erg gevonden, alleen dat je je familie zo vaak ziet
Leuk om alle reacties te lezen. We zullen zien hoeveel ze uiteindelijk schelen. Ik mag niet klagen 2x in 1x raak dus ik mag niet zeuren. Bovendien ben ik er gewoon erg blij mee!! Ik wist het gewoon, die streep verbaasde mij dan ook totaal niet haha
mijn oudste 2 schelen 4 dagen. dat was gewoon toeval. het duurde 15 maanden voordat ik zwanger was van de tweede en ja, dan kan je niet zeggen kom volgende maand maar terug ach, er zijn ergere dingen, toch?
Wat leuk meid! gefeliciteerd!!! Mijn dochter is trouwens op 27 december jarig, ik vind het ook wel jammer, veel mensen zetten bijv op de kerstkaart, gefeliciteerd met S. En sturen haar dus niet haar eigen kaartje.
Mijn kindjes zijn allebei op dezelfde dag geboren, 2 jaar na elkaar. Later vinden ze het misschien niet zo leuk, maar dat was voor mij echt geen reden om nog een maandje te wachten hoor. Al moet ik zeggen dat ik natuurlijk niet had verwacht dat ze op dezelfde datum geboren zouden worden..
Gefeliciteerd Joepie!! Ik zou het er trouwens absoluut niet om laten! 1e keer zwanger, gelijk raak, was ik uitgerekend in mei. Mooie maand vond ik, lekker in het voorjaar. Missed abortion... 2e keer zwanger, uitgerekend begin september. Weinig verjaardagen, dus wat dat betreft helemaal prima. Missed abortion.. 3e keer zwanger, uitgerekend in februari. Een winterkindje. En een maand met héél veel verjaardagen. En dit ging goed. En boeide het mij nou welke maand het was? Of in de winter en niet in het mooie voorjaar of zomer? Of dat hij op de verjaardag van een ander geboren kon worden? Nee! En nu is hij precies tussen 2 verjaardagen jarig. Heel gezellig! Je hebt het gewoon niet voor het zeggen..
niet om gelaten!! niet eens bij nagedacht om dat te doen. Er is altijd wel iets... Nu krijgen we steeds te horen: oei, december is al zo'n drukke maand (ja eh, wat denk je, dat als onze dochter geborennis dat je dan een hele maand ons huis moet poetsen?) en toen de datum verzet werd naar 8 december kregen we steeds te horen"eioei, een sinterklaascadeautje". (ja deze komt ingepakt in sintpapier en een gedicht erop met "de sint zat de denken wat hij Taliaa moest schenken. *zucht*)