Hallo allemaal, In maart 2016 hebben we besloten om voor onze tweede te gaan. Ik hield er natuurlijk rekening mee dat dit nog kon duren en hoor wel is vaker dat t bij de tweede langer duurt. Eigenlijk was onze planning mei maar we hadden zoiets van duurt toch nog. Nou je raadt het al maandag een test gedaan omdat ik de afgelopen 2 dagen plopjes had rechts( weet even niet hoe ik t moet omschrijving en ook niet of t er wat mee te maken heeft). Maar ben Zwangerrrrrrrrr!!! Kon me ogen niet geloven toen ik het tweede streep zag. Soms ben je zo overtuigd dat je zwanger bent en je bent het niet. Bij mij was het precies andersom, kan t nog steeds niet geloven. Ben ook bang dat t mis gaat. Heb ook een cb gedaan ook positieve alleen termijn staat 2-3 weken. Heb er niet echt verstand van. Voor alle die nog zwanger proberen te raken hopelijk snel een knal test en voor alle die zwanger zijn hopelijk een voorspoedig zwangerschap!
Hier ook yasmin! Ik ben tegelijk ongeveer zwanger met jou. Ik dacht, zal wel niet zo snel gaan als bij de 1e! Wel dus, weer de 3e ronde raak hihi
Gefeliciteerd!! Hier een herkenbaar verhaal, het lijkt bij ons wel iedere keer sneller te gaan. Nu in de 2e ronde zwanger van ons 3e kindje Overigens, een CB test heeft het aantal weken sinds de bevruchting weer. Als zo'n test "2-3" aangeeft kun je er dus ongeveer 2 weken bij optellen, wat betekent dat je nu 4-5 weken zwanger bent!
Dankjewel allemaal. Ja, ik had dus vandaar verwacht dat die 1-2 weken zou aangeven. Ik heb 20 april me eerste controle. Spannend 😀