6,5 jaar geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. Ik was na 3 pogingen zwanger. Na een jaar weer opnieuw gestopt met de pil. Na een jaar nog niet zwanger, we gaan naar het ziekenhuis... Om een lang verhaal kort te maken 4 jaar later en 4iui pogingen ,3 IVF behandelingen met 19 terug plaatsingen. Is in de een einde gekomen aan de medische molen. De artsen hadden het zelf opgegeven, ze konden niks meer voor ons doen. We hebben het afgesloten en de baby spullen verkocht. Nu gebeurde er een Wonder afgelopen maand. Had gisteren een positieve test in handen! Vandaag naar de huisarts geweest hebben meteen een echo gemaakt. We zijn morgen 5 weken zwanger!! Wie had dat gedacht!
Wauw! Na jaren vol vragen, frustraties, verdriet en teleurstellingen moet dit een ongelooflijk gevoel zijn. Wat een wonder!!! Ik wens je alle geluk toe met jullie tweede kindje.
Ik heb soms het idee dat ik droom. Er komt de hele dag niks uit mijn handen, gewoon omdat ik er met mijn gedachten niet bij ben. Elk kindje is een Wonder, maar dit voelt toch wel extra speciaal! Hoop zo dat alles goed gaat!
wauw wat mooi! en waarschijnlijk dacht je na het stoppen van de pil dat het weer wel zo snel zou gaan ?
Dank je wel. Inderdaad dachten we dat we snel zwanger zouden zijn. Wat dat wel grappig is van de 1ste in de 3 e maand zwanger. Na de laatste IVF poging zijn we ook in de 3 e maand zwanger (wel 5 jaar verder
Gefeliciteerd! Ik heb het al vaker gehoord, dat wanneer je het "loslaat" het ineens wel gebeurd. Wat zit een lichaam toch vreemd in elkaar. Ik zeg ga lekker genieten van je zwangerschap
Gefeliciteerd!! Het is en blijft een wonder maar dit is wel heel speciaal. Wens je een voorspoedig zwangerschap toe!