speelgoed dreumes 1,5 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel17, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Welk speelgoed hebben jullie dreumessen van anderhalf? Hier een rouwdouwer die meer in de mond stopt en sloopt. Geen folder is veilig en boekjes alles zonder plastic wordt andersom gevouwen en verscheurd. Ik vind dit best zonde. Ik weet niet wat ik moet kopen! Keukentje, Little People, alles wordt mee gesmeten en ondersteboven gegooid. Of in de mond gestopt. (Tandjes/kiezen)

Is dit normaal? Ik wil niet dat anderen hun speelgoed moeten verstoppen omdat mijn dochter komt.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Haha ja hier ook een fanatieke alles eter :)
    Loopwagen is nog interessant, verder is ze voornamelijk bezig met houten puzzels, vormenstoof en dikke kartonnen boekjes. Al knauwt ze daar ook wel aan.

3. KimK

KimK Niet meer actief

Herkenbaar! Zoon vindt de boekjes erg lekker en de vormen van de vormenstoof en zijn Megablocks, zijn Little People en de Toet Toet hahaha.... Dus ja wat moet je hem geven? Geen idee! Loopwagen vind hij hier ook leuk, verder heeft hij een tent waar hij vaker inzit of de woonkamer mee doorschuift.....

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier speelt ze veel in de zandbak buiten en binnen met de speelgoedkeuken, duplo, auto's, ballen, boekjes en herriemakend speelgoed. Fase van kauwen en in de mond stoppen zijn wij al een tijdje voorbij, hier is het alleen met vlagen veel gegooi met alles.

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Houte puzzels ( om mee te gooien ;)) en duplo zijn hier favoriet. Ook haar pop en poppenwagen kan ze leuk mee spelen. En de megablocks. Ik bied haar speelgoed aan omdat het hier in opbreg dozen zit. Sochtends bijv. Duplo en puzzelen. Smiddags pop/boekje/megablocks of de van alles en nog wat doos zoals ik het zelf noem haha. En natuurlijk lekker buiten in de speeltuin spelen

6. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik heb dus een speelgoedkist die ze overhoop kan halen. Heb nu het eea opgeborgen om te wisselen want anders ligt binnen een uur alles op de grond en overal verspreid.

Deel Deze Pagina