hallo, ik heb sinds gister al veel last van mijn rechter tepel. heb er veel jeuk aan,en hj kookt ook rood. de borst zelf jeukt niet,en aan de linkerkant heb ik ook geen jeuk? wet iemand wat dit kan zijn? groetjes petra
geen idee, herken de jeuk aan 1 kant wel heel goed. Alleen is het bij mij niet rood. Ik hoop dat het snel over gaat voor je!1 Groetjes..
Hier ook jeuk. Aan beide tepels... Geen flauw idee waardoor het komt, maar schijnt veel voor te komen bij zwangerschap. Heb ook heel vaak echt pijnlijke tepels. Alsof ze er met kleine naaldjes inprikken. Echt, ik zit dan zowat aan het plafond, zo'n pijn.
Hier ook af en toe jeuk aan mn tepels. En gisteren stonden ze ook te koken terwijl de rest van mijn borst gewone temperatuur had. Heel vreemd maar zal er idd wel bij horen
hmmm,het kookpunt hebben ze nu allebei bereikt bij mij. zag vanmorgen dat ze nu alletwee ook een beetje kapot zijn,lijkt wel,of er blaasjes opzitten,heb een aantal korstjes. heb ze met uierzalf ingesmeerd nu,kijken of het helpt...