bijzonder dat we een kaartje hebben gestuurd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

de zoon van een collega van mijn vriend heeft van de week zijn arm op 2 plaatsen gebroken.
    jochie heeft last van stollings problemen en moest geopereerd worden dus is het allemaal wat anders als bij ons natuurlijk.
    nu hebben wij nadat we adres hadden gelezen op hyves. even een kaartje gestuurd om hem beterschap te wensen (gewoon een foto kaartje via tnt)

krijgen we net een sms om te bedanken.
    ten eerste zit ik nu dus met tranen in mijn ogen haha (hormonsters hahah).
    en toen begon ik me dus af te vragen of het nu echt zo bijzonder is!

ik vind het normaal om een kaartje te sturen als er zoiets gebeurd.
    maar is dat het wel?

2. Escada

Escada Niet meer actief

Het is inderdaad wel bijzonder dat jullie een kaartje sturen.
    Ontzettend lief van jullie, dat wel!

Tegenwoordig zijn de mensen toch meer met zichzelf bezig, heb ik het idee.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ligt een beetje aan de relatie met de collega. Als het een goede collega is, waar je echt een klik mee hebt, zou ik het ook doen. Als het een "vage" collega is, dan doe ik dat weer niet.

Maar wel heel erg lief van je dat je aan hun gedacht hebt!

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik vind het echt super lief dat je een kaartje hebt gestuurd!

Ik zou ook even bedanken via een smsje ofzo als ik zoiets kreeg, want het is tegenwoordig niet normaal meer om iemand een kaart te sturen. Ze doen alles via hyves en facebook. Kaartjes krijgen is altijd zo leuk! ook al is het via tnt. Stuur zelf ook zoveel mogelijk kaartjes, jammer alleen dat ze nooit eens aan mij denken :(

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ja echt hoor!

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik vind het eigenlijk heel normaal. Stuur zelf ook altijd veel kaartjes.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ten 1e, wat lief dat je een kaartje hebt gestuurd!

Ten 2e, ik ben dol op kaartjes sturen! soms ook gewoon 'zomaar' om even te laten weten dat ik van ze hou, ze mis, of even de groetjes te doen.
    Vind ik een stuk leuker dan emailtjes hihi.

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vind het ook wel 'normaal', hoewel ik toch ook merk dat het niet voor iedereen normaal is. Maar erg lief van jullie dat jullie een kaart gestuud hebben! :D

9. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Ik vind het normaal, maar tegenwoordig is dat soort gedrag niet meer normaal, laat staan als normaal gezien. Vat je hem nog??

Ik vind het super lief dat je/jullie dat hebben gedaan en zou ook een smsje hebben gestuurd van dank je wel :) toch leuk als je uit een onverwachtse hoek toch je hart onder de riem krijgt gestoken.
    Zo zie je maar dat juist de mensen waarvan je het niet verwacht toch aan je denken, en dat doen mensen vaak goed :)

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Volgens mij is kaartjes sturen niet meer van deze tijd, toen N. in het ziekenhuis lag hebben we 1 kaartje ontvangen. Dus ja, je bent best bijzonder :) En het is toch fijn dat je een berichtje krijgt als blijk van waardering.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

het is gewoon ene collega vriend kan met de hele groep goed op schieten en hij heeft ook nog een poos bij vriendlief op de vrachtwagen gezeten.

maar het is dus wel bijzonder hahaha.

stom toch dat het niet normaal is tegenwoordig eigenlijk.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben zelf dól op post. Dus zéker als het om kinderen gaat, wil ik nog weleens een kaartje sturen áls ik er aan denk.
    Hallmark bied al uitkomst moet ik bekennen: Echte kaarten, waarvoor ik niet naar de brievenbus en de winkel hoef ;) want beiden is nogal eens het probleem: Geen geschikte kaarten en/of ze blijven zo lang liggen, dat ik ze maar weggooi...

bijzonder, nee - attent, ja :) - en ook attent dat ze laten weten dat ze er blij mee zijn! Zeker in deze situatie!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben gek op kaartjes sturen en krijgen dus ik had ook een kaart gestuurd.

14. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Kaartjes zijn sowieso een bijzonderheid aan het worden, merk ik :) Ik heb er 4 gekregen nu, terwijl dat er 'vroeger' toch minstens 3 of 4 keer zoveel zouden zijn geweest. Ik vind het superleuk om kaartjes te krijgen, dus probeer er zelf wel aan te denken mensen een kaart te sturen als er iets bijzonders is, maar eerlijk is eerlijk; ik vergeet het ook regelmatig :) Maar dan sms ik nog wel ofzo - ik laat in ieder geval iets horen ;)

EDIT Ik heb overigens ook alle 4 kaart-stuurders even een bedank-berichtje gestuurd! Gewoon omdat ik er blij mee was.

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik vind het zelf vrij normaal om dan een kaartje te sturen (blijft nl hoe dan ook een lief gebaar). Maar toen mijn moeder ziek was hebben we gemerkt dat de mensen waarvan je verwacht iets te horen niets laten horen en uit hoeken waar je het niet uit verwacht er wel mensen wat laten horen. Iig fijn dat het gewaardeerd wordt. Geef trouwens zelf ook altijd een reactie op een kaartje, vind ik eigenlijk ook wel normaal..

16. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Zelf zou ik het ook doen, maar normaal is het niet meer nee. Toen onze dochter 1 jaar werd hebben we in totaal wel 3 (!) kaartjes gehad...

Ook lief dat ze een bedank smsje hebben gestuurd toch

Deel Deze Pagina