tijdens spelen steeds spugen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jerami, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    mijn zoontje is 9 maanden en heeft als baby veel reflux klachten gehad. heeft 3 maanden medicijnen gehad. sinds hij vast voedsel eet zijn se klachten zo goed als weg gegaan en zijn we gaan afbouwen met de medicijnen en jbpm. hij heeft nu geen van beide meer sinds 2,5 maand ong.

sinds 2 weken valt het ons op dat hij na zijn ochtend fles, lunch, groente weer wat spuugt als hij ligt te spelen. vooral als hij veel rolt van rug naar buik. zelfs als we hem heel lang rustig bij ons laten zitten of in de stoel spuugt hij.

is dit toch weer de reflux of iets anders? misschien vind hij het teveel en door het rollen komt het eruit?

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier was dat ook, en geen reflux. Nu ze kruipt is het over, is haar buikje van de grond. Blijkbaar komt er met rollen en tijgeren toch veel druk op het buikje.
    Hier spuugt ze alleen nog als ze rijstebloem of rijst krijgt. (Soms zit dat ergens in verwerkt en heb ik niet goed opgelet) Daar kan ze blijkbaar niet goed tegen.
    Ze heeft verder van het spugen trouwens geen last.

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Geen reflux als ik zo hoor.
    Mijn dochter had verborgen en opgeheven moment was die minder en weg. Ze ging spugen soms toen ze begoon idd kruipen rollen en opstaan etc. Was tussen maand 4-5.5 ongeweer.

Deel Deze Pagina