Afgelopen weekend heb ik de gratis C1000 babydoos opgehaald (wel even geboortekaartje en legitimatie meenemen). Ik vond de doos de moeite waard, dus heb je een kleintje gekregen en zit er een C1000 in de buurt, dan is ophalen een aanrader. Wat zat er in de doos: o.a. - pak billendoekjes - fles wasverzachter - potje groente / potje fruithapje - setje van de bibaboederij (bordje, bakje en beker) - doosje wegwerpslabbetjes - proefverpakking luiers - tijdschrift - fles babyshampoo - tandpasta Ben misschien nog wel wat vergeten.. maar dit was het zo'n beetje
ja mooi he ! Mijn moeder had de doos opgehaald voor mij (met het geboortekaartje). Dat mocht dus eigenlijk niet, maar uiteindelijk kreeg ze hem toch mee , maar hij was erg mooi kan ik me nog herinneren!
leuk zeg.. ik heb hem vorige jaar ook opgehaald er zaten toen ook bonnen in voor shampoo, luiers e.d. leuk dat bordje enzo.. die had ik niet
Vond m anderhalf jaar geleden als mooi! En nu dus nog beter! Die van de Emte was ook super! Maar hoorde dat ie er niet meer is want het ging ze zelf te veel kosten ofzo.....
Moet m nog steeds ophalen, maar elke keer als ik bij de C1000 ben heb ik net teveel boodschappen zelf al om ook nog zo'n grote D) doos mee te slepen lopend... Tot hoeveel maanden (baby) kun je deze doos ophalen, weet iemand dat?
Haha, toevallig zei ik het vandaag nog tegen mijn man dat we die C1000 doos weer kunnen halen. Vorige keer ook gedaan, zat lekker veel in. En inderdaad, als je een Plus in de buurt hebt, die is ook de moeite waard!
Wil niet hebberig overkomen hoor, maar krijg je twee dozen als je een tweeling krijgt? Is wel zo leuk dat ze allebei een bordje hebben toch? Gr. Dolfijn
Mocht er iemand het setje kwijt willen; Ik zou het dan graag overnemen! Mijn kleine dreumes is wild van "BihBah" zoals hij het noemt
@remmar, gewoon proberen!! Ik heb m gister pas opgehaald en ze wisten hier niet precies tot hoeveel mnd t kon, hij dacht 2 mnd, en toen ik zei: geloof 3 mnd, zei ie: dat zou kunnen! Maar kreeg m gewoon mee! (alleen jammer van die 4 luiers maatje 1... ) Heb me niet hoeven te identificeren, maar geloof dat ze me onderhand ook wel herkennen, eerst met dikke buik (en hadden ze medelijden met me hahaha) en nu steeds met de blauwe kinderwagen met baby erin
Bij ons moest je in het postcodegebied zitten. De beide supermarkten waren een paar dorpen verder. Ik kreeg ook geen folders maar wist ze wel te vinden. Maar mocht helaas geen doos meenemen en dat vond ik wel jammer