Mijn Gastouder heeft 3 meiden met de namen Robin Marloes Merel Ik vind ze erg leuk bij elkaar passen! offuh... Merel en Jip Merel en Dagmar Merel en Veerle Merel en Lieke Jongens.. Merel en Robbe Merel en Hidde Merel en Krijn
Hey bedankt voor de namen, leuk! wat me nu vooral bijblijft is Estelle en Esmee is dat met een é of kan dit ook zonder? Zijn beide Franse namen toch he? Maar heb ik geen enkel probleem mee. Ik ga ze zeker es aan mijn man laten horen, ben benieuwd naar zijn reactie. groetjes Flyke ps,veerle ligt me niet zo, vind ik een iets te veel voorkomende naam en vind ik iets te gewoon persoonlijk, Floor: vind ik persoonlijk niet mis, mijn vriendin haar dochtertje heet ook zo, dus liever niet. Eventueel liever Fleur dan, leg ik ook nog es voor aan mijn man
Ben je al wel uit over de jongens naam? Floor is inderdaad ook erg leuk mij dochter heet ook zo... Je ziet nu wel meer deze farianten van floor zoals Flore. Wat vind je van Noor dan? Nora.. Noortje
bedankt voor het meedenken alvast! Ja, de jongensnaam hadden we aanvankelijk twee namen en hebben definitief gekozen Meisjesnaam, Esmee en Estelle ligt mijn man niet zo hij kent een estelle en gebruikt de naam liever niet. Noor of Nora of Norah lijkt me wel iets, Bodine ligt me persoonljk niet. groetjes flyke
Meisje: Merel en Roos / Merel en Kato / Merel en Iris Jongen: Merel en Daan / Merel en Jort / Merel en Jasper