Ik kom ook even jouw tuurstreepje bewonderen en ik vind hem best goed zichtbaar eigenlijk! Spannend, ik houd je in de gaten .
Haha wat leuk! Ik had vanochtend weer zo'n zelfde streepje al gisteravond. Lijkt logisch, maar geduld is een schone zaak
Ja, dat is wel logisch idd. Er zat immers maar 12 uur tussen. Wanneer test je weer? Moeilijk he dat wachten. Ik ga voor je duimen dat ie dan donkerder is!
Net getest met z&k dipstick. Had een half uur ervoor nog geplast (ik moet erg vaak haha) en kon niet wachten, erg ongeduldig Heeel licht streepje, maar niet op de foto te krijgen. Ook niet zo gek met niet geconcentreerde urine, maar wel balen. Zou graag snel duidelijkheid willen. Test morgenvroeg weer met kv.
Hahaha, jij hebt het testvirus wel echt te pakken hè, testen na een half uur je plas op houden . Toen ik het HCG uit mn lijf ging testen na mn bbz, heb ik in een periode dat ik best nog wel donkere testen had ook eens getest na maar een half uur ophouden en twee grote glazen water- gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat ik toch 50 testen had liggen. Zelfs toen was de test ook nog heel vaag. Dus zoals je zelf waarschijnlijk ook wel weet, zegt deze test echt helemaal nada noppes niente. Succes morgenochtend!
Ja, ik ben vreselijk, ik weet het maar ben zo nieuwsgierig. Heb altijd omo witte testen, dus maakt het wel spannend.... maar ben erg bang voor een teleurstelling. Hou jij het nog vol om niet te testen?
Weer een tuurstreepje! Pfff... had die nu niet al donkerder moeten zijn? Moet ik er nu maar vanuit gaan dat ik ongesteld wordt?
Getver!! In principe kan het nog wel hoor, maar leuk is anders natuurlijk. Elke keer hoop je toch op zekerheid, zodat je gewoon blij kan zijn. Dat snap ik maar al te goed. HCG verdubbeld zo ongeveer om de 48 a 72 uur. Het is nog geen 48 uur sinds je eerste test en zeker geen 72 uur, dus het kan echt nog! Het alternatief is dat het al mis is gegaan, maar ik blijf gewoon hopen en duimen voor het eerste!!
Dankjewel voor je lieve woorden! Vind dit helemaal niks. Streepje staat er binnen de tijd en is met een beetje turen wel te zien, maar hoopte echt op een duidelijkere test. Heb nog wel rare krampjes in mijn buik die ik nooit eerder heb gehad, en mijn rug doet zeer, maar de pijn in mijn bortsen wordt juist minder, wat bij mij vaak een teken is dat ik ongesteld word. Hou jij t nog vol?
Hopelijk zijn die krampjes en rugpijn een goed teken. Wat betreft je borsten, zowel bij mn dochter als bij mn bbz was de pijn in mn borsten helemaal net stabiel. Soms was het heel erg en een paar uur later voelde ik pas iets als ik er héél hard op drukte. Dus het hoeft niet per sé iets te betekenen. Toen ik vanmiddag zat te googelen om mezelf alvast een beetje gerust te kunnen stellen, kwam ik trouwens deze site tegen: Beta values main chart Daar zie je dat je best de eerste dagen heel weinig HCG kunt aanmaken en dat die lichte testjes nog best donkerder zouden kunnen worden. Veel succes!
*duim duim*. Misschien dat je toch een langere cyclus hebt deze ronde, en test je nog vroeg ? Hopelijk wordt het lijntje snel duidelijker!
Oooh wat zijn jullie lieverds, allebei! ik heb de hoop wel opgegeven en me ingesteld op een menstruatie morgen, dus het kan alleen maar meevallen. Maar moet zeggen dat ik er niet echt meer in geloof voor deze ronde. Bedankt voor het schema! Nana, ik zag jouw test, gefeliciteerd meid! Het is je onwijs gegund!!!
He balen, niet leuk!! Op na ronde vijf dan maar!! Hopelijk hebben we eind van deze ronde allebei een positieve test!!