Eisprong of komt dit door (restant) HCG?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door TrotsBuikje, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TrotsBuikje

TrotsBuikje Niet meer actief

Hay dames..
    ik had zaterdag positief getest. Maandag begon het bloedden ( de dag dat ik ongesteld moest worden 06/01) dus ik dacht.. miskraam.. 5 dagen na het bloeden is gestopt ( 09/01 )doe ik voor de 'grap' een ovulatietestje van de action om hem uit te proberen en wat er uit kwam daar schrok ik gewoon van, zoals je ziet is hij nog niet opgedroogd.. betekend dit alweer een nieuwe eisprong? of nog hcg van 'zwangerschap'

Bijgevoegde bestanden:

2. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Hoogstwaarschijnlijk hcg meid. Dit blijft na een miskraam altijd nog een tijdje. Eventjes geduld hebben nog. Voor de zekerheid kan je altijd wel klussen om de dag...

3. TrotsBuikje

Ik vind het zo raar omdat m'n test licht positief was en nu deze test best wel knalt

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      20
  4. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    En het is ook wel een een lichtstreepje die kan je ook gewoon hebben als je eisprong er nog niet aankomt. Uit eigen ervaring lopen de streepjes weleens op maar ook weer af qua donkerheid

5. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Je bedoelt omdat je zwangerschapstest licht positief was? Een zwangerschapstest kan je in geen enkele manier linken aan een ovulatietest zijn echt 2 aparte resultaten.

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je hebt een positieve zwangerschapstest gehad en daarna bloeding?
    heb je daarna echo gehad?

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Met welke test had je een positieve zwangerschapstest?

Het kan een naderend eitje zijn, maar hoeft niet. Waarom doe je in plaats van een ovulatie test geen zwangerschapstest, het kan nog hcg zijn?

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat rot van je miskraam:(
    Als dit een ovulatie test is dan is hij negatief!
    Even beter de beschrijving lezen;)

9. TrotsBuikje

Nee omdat ik een vruchtje had gevonden (denk ik)

10. TrotsBuikje

Kruidvat 2 v 5

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms hebben vrouwen standaard zoveel lh in hun urine .. Zegt helaas weinig

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een vruchtje gevonden? Dan was je vast langer zwanger dan 4 weken of niet? Want met 4 weken is het nog zo miniscuul. Zelfs op een echo zie je met die termijn namelijk alleen nog een zwangerschapsring.

En met welke test had je posi getest?

Deze ovulatietest zegt helaas niks. Is niet positief ofzo. Je kunt nog wel een week zo'n tweede streepje zien voordat hij donkerder wordt op weg naar een positieve test en je eisprong.

13. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Een controle is dan toch altijd wel fijn! En kunnen altijd restjes blijven zitten en dit kan een volgende zwangerschap in de weg zitten. En een vruchtje is inderdaad te veel voor een zwangerschap van 4 weken.

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou vk/gyn bellen voor controle.
    even echo!

Pas dan weet je of je uberhaupt wel een mk gehad hebt...je kan ook gewoon een stolsel zijn verloren.
    en natuurlijk als je een mk gehad hebt of je helemaal schoon bent.

15. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik zou ook inderdaad even vk of gyn bellen.

Ik zie dat je ook met nog maar net bevallen bent.
    Onze dochter is van 11 Augustus, nu 5 maanden dus.
    En zie mijn banner..... was niet helemaal de bedoeling. Maar wel erg blij!!

Jullie bewust al bezig voor een brusje?

16. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik denk trouwens wel dat het nog hcg is waarom je ovutest zo uitslaat. Absoluut geen ei iig.

Een zwangerschapstest kan ook nog positief uitslaan, zo kort na een miskraam.
    Ik zou sowieso nog een zwangerschaptest doen, en adh daarvan contact opnemen met je vk, ha of gyn.

17. TrotsBuikje

Thanks dat is iets waar ik aan heb!
    Niet echt, per ongeluk een positieve test in handen, na de schrik toch wel blij en dan verlies je het.. De wil voor een tweede is er wel maar twijfelen wanneer, ivm rust voor het lichaam en de borst voeding. Maar cool voor je joh ik had 13 sep uitgerekend geweest.. Ik ga Vanmoddag nog maar ns om een zwschap test dan maar verwacht er niet veel van hoor ;). Als die dus net zo licht-lichter- of weg is, is de streep dus gewoon nog hcg? Wanneer moet ik naar de gyn/vk dan, als die donkerder is?

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou sowieso naar de gyn/vk gaan !

Je hebt toch een positieve zwangerschapstest gehad ?
    Daarna geen controle...nou das reden genoeg. Ongeacht of je nu posi of nega test. Je weet immers niet of je schoon bent en of je een mk gehad hebt.

19. TrotsBuikje

Ik heb idd de verloskundige gebeld en die bellen me zo terug voor een afspraak met echo

20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Deze ovu test is toch niet positief, bij mij is de test streep donkerder dan de controle streep. En veel mensen hebben altijd wel wat LH in hun urine. Ik zou gewoon doortesten, want op je piek is hij echt veel donkerder.

En het kan inderdaad nog hcg zijn als je een miskraam hebt gehad, wat ik heel erg voor je vind. Misschien voor de zekerheid even een zwangerschapstest en anders gewoon (voor dat geld kan het wel) elke dag een ovu testje van de action doen. Als die positief is knalt ie echt! Succes!

Deel Deze Pagina