Hoi, Ik heb hiervoor ook al een bericht geplaats, omdat ik de symptomen heb van een blaas ontsteking.. maar het brand niet en de dokter kan ook niks vinden. ze had mij geadviseert om over een week terug te komen als ik nog last had.. nou heb ik haar niet verteld dat ik een kinderwens heb en al bijna een jaar bezig ben.. Nu zit ik met het volgende probleem ik voelde net even met me vinger van binnen.. en stoote ik al heel gauw op me baarmoedermond denk ik ? maar die zit dan wel heel laag.. En me ei heb ik al gehad.. Hoe kan dit ? Zal ik dan mischien toch zwanger zijn? weet namelijk niet of dat als je zwanger bent je baarmoeder laag komt te zitten. Ook had ik vanmiddag ineens toen ik me neus snoot en hele grote gele sliert snot ( sorry voor details ) maar het was net lijm en nog nooit gehad ? heel vaag allemaal.. Wie herkent dit en kan mij helpen [-o< Liefs
hoi!! vruchtbaarste dagen "voelen" en dat de stand van de baarmoedermond niets zecht over zwanger zijn of niet.. hopelijk krijg je gauw duidelijkheid, wat kunnen die wacht dagen soms lang duren he! groetjes
verkouden helemaal niet juist! niet niezen of hoesten of snotteren helemaal niets.. maar toevallig 1x een dikke snotprop gehad..
Hoi Maaikyb, Bedankt voor je reactie, Mila ook! De wacht dagen zijn indd echt vreselijk! nog 10 dagen wachten pff.. Me ei heb ik al gehad die heb ik zelfs gevoelt deze maand.. en die was 4 dagen eerder dan me banner aangeeft. Ook voelt het niet zacht van binnen maar hard.. Weet ook iemand of als je een blaasontsteking hebt, dat je baarmoedermond ook laag gaat zitten.. vind het allemaal zo raar, hoop maar niet dat het wat ernstigs is hou niet zo van dokters namelijk ghehe Liefs
Tijdens de eisprong gaat de baarmoeder hoog zitten en voelt het zacht aan. Na de eisprong gaat de baarmoeder weer laag zitten en voelt hard aan. Kan dus best zijn dat je menstruatie eraan komt.
Ja, dat weet ik wel.. maar nu is hij heel erg laag.. stoot er al heel snel tegen aan.. Maar hoe zit dat dan als je zwanger bent ? zit ie dan laag of hoog?
Dat hij nu heel laag zit kan al met je menstruatie te maken hebben. Kan soms een paar dagen van te voren zijn dat ie zakt of een week. Aan de stand van je baarmoeder kan je niet voelen of je zwanger bent. Denk dat je het beste gewoon tot je NOD kan wachten en verder niet teveel op je kwaaltjes af moet gaan, want daar maak je jezelf alleen amar gek mee.
pff had vanmiddag ineens pijn van me rechter zij naar rug toe.. net boven de heup.. En hele tijd misselijk zo erg dat ik elke x bijna moest kotsen.. Morgen afspraak maken bij de HA, ben benieuwd Weet iemand wat dit kan betekenen?
Nou, ben bij de Ha geweest, en heb dus een blaasontsteking die al een beetje doorgelopen is naar mijn nieren, en wat kleine niersteentjes waarschijnlijk.. Niet zo lekker dus Jammer weer dat het geen zwangerschap was Maar wie weet test ik alsnog positief over 6 dagen..