zit nu in ronde 4 maar heb het ff gehad de spanning de stres voor je ei en na je ei..:x ik mis ook nog eens 1 eilijder dus dat maakt me nog meer gespannen voor alles ik ga me nu richten op onze bruiloft in 2011 wie weet komt het dan vanzelf op mn pad moest het ff kwijt want heb de hele dag hoofdpijn van de spanning in mn lijf
Hoi Danielle, Ik snap het best hoor, dat je het even zat bent. Zo romantisch als zwanger worden in je hoofd kan zijn is het in de praktijk niet altijd... En zeker met maar 1 eileider zal het allemaal behoorlijk spannend zijn. Wat dat betreft wel lekker dat je je bruiloft hebt om naar uit te kijken, dan kun je je daar af en toe even op afreageren. Kun je het met je mannetje over je frustraties hebben? *knuff* Amaryllis
ja hoor. ik ben mn eilijder verloren door een bbz welke niet is ontstaan door een afwijking in mn eilijder maar door het koperspiraal grrr dus als ik daardoorheen kan zwanger raken zal het zo ook vast kunnen.maar wil nu juist gaan denken ff niet zwanger raken
Ik sluit me aan bij de titel van je topic! Pff we gaan nu de 6e ronde in voor een 2e en het valt zo tegen dat de 2e niet sneller lukt als de 1e (als er wat in je hoofd zit gaat het er niet zomaar uit he...) En ik weet dat ik nog niet mag klagen en dat het bij een hoop meiden soms nog langer duurt of zelfs helemaal niet wil lukken maar voor nu is het gewoon ff 'K' ! @daniielle kan me voor jouw ook voorstellen dat het nu wel erg tegenvalt idd! Gaan jullie er intussen nog wel voor of ga je anticonceptie gebruiken tot je trouwdag? Wel grappig wij zijn afgelopen 12 sept getrouwd...superdag hebben we gehad!
gefeliciteerd! nee we gaan niets gebruiken maar zijn (gestopt met zwanger worden) laten het gewoon vanzelf komen nu
Hey hey meiden... Sluit me helemaal aan bij jullie... De stress is niet leuk zo, en van lezen op het forum wordt het allemaal niet makkelijker, al die meiden/vrouwen die op het "zwanger worden forum" gezellig door blijven kletsen over hoe leuk het wel niet is om zwanger te zijn... Mijn man en ik zijn nu bijna 4 maanden bezig... en we zitten al in ronde 2... reken dus maar uit wat voor cyclus ik heb :S.... Je gaat je allemaal dingen in je hoofd halen hierdoor... Zo van... Ik kan volgens mij niet zwanger worden.. Over een jaar zitten we er nog steed t zelfde bij... enz enz... Sorry moest even mn frustie kwijt zeg maar... Liefs Miekie
Hey ik kom ook gezellig praten in de topic als jullie het goed vinden, ik ben er soms ook helemaal klaar mee! Ik zit nu net in ronde 8... vorige ronde had ik eigenlijk nul kans om zwanger te zijn (omdat m'n vriend niet gepland wil klussen en omdat ik m'n ei kwijt was) maar stiekem vond ik een maand zonder zorgen best lekker eigenlijk! Maar laat ronde 8 nu gewoon maar raak zijn!!
Hey Amaryllis, Hoe is het met je gekke cyclus? Die van mij deed afgelopen maand ook raar... maar jij weer richting je ei! Nu weer hopen op een normale cyclus!
welkom en idd gewoon ff hoofd leeg en hier kletsen met elkaar over niet zwanger worden maar genieten!! dat doe ik nu ook sinds deze maand