Aangezien mijn zus in mei gaat trouwen, ben ik op zoek naar 2 leuke betaalbare jurkjes. 1 in maat 86 1 in maat 98
Echt van die lieve jurkjes.. iets van ballonachtig effect, of van strakker lijfje, iets wijder uitlopend..
Kijk eens bij Wehkamp - meisjeskleding en dan de C&A collectie. Is net een nieuwe collectie. Zitten echt heel schattige jurkjes bij (sommige in een setje met legging en bolero) die zeker betaalbaar zijn. Is wel vanaf 92. Maar mij ervaring is dat ze klein vallen. Misschien eens een paar maten bestellen en uitproberen? C&A meisjescollectie - Kinderen - wehkamp.nl
Wat wil je er aan uitgeven? Heb een heel mooi jurkje van Jottum in maat 86 heeft mijn dochter aan gehad als bruidsmeisje bij mijn zus!
mijn dochter had deze. Nu verkoop ik hem niet maar er waren nog 2 bruidmeisjes. Maatje 86 en denk maatje 104? Zoek je dit? Zal ik eens navragen of ze hem 2e hands verkoopt?
Ik zoek zoiets als de jurkjes van palomino inderdaad.. dus als mensen toevallig nog een leuk jurkje hebben liggen?
hallo ik heb een leuk jurkje maat 92(maar valt klein) heeft ze alleen met kerstavond gedragen, MAAR wat voor kleur zoek je??
Ik heb deze gekocht voor mijn twee meiden voor trouwerij in juni. C&A - jurk+vest+tanktop+legging - wehkamp.nl Anders eens op marktplaats snuffelen.
Ik had een foto geplaatst van het jurkje(of de set) Het is maat 92 maar het valt echt klein en wat wil je uitgeven, dan komen we denk ik wel uit de prijs...