ik heb ook nog een mooi jurkje in de kast hangen... 1x gedragen op mijn dochters eerste verjaardag.... en voor het taart eten natuurlijk uitgedaan
jazeker... had hem eraf gehaald want hou niet zo van foto's van mn kids op internet... maar wil hem er wel ffe opzetten...
Ik heb een soort trouw jurkje, roomwit met iets roze en een strik op de achterkant maat is ongeveer 98
barbara farber heeft leuke jurkjes en op marktplaats vast ook niet zo duur. heb de mijne helaas verkocht. had een jurkje in bijde maten omdat ik hem geweldig vond
ik ben op zoek nog naar een blauw wit jurkje voor mijn dochtertje, maat 98. voor de jongste heb ik nu wat
Als je nog op zoek bent... mijn zus heeft 2 echte bruidsmeisjesjurkjes in je maten. Hebben haar meisjes op haar bruiloftr aan gehad. Ik kan je een foto mailen als je belangstelling hebt, doe dan maar een PB.
bij de h&m hebben ze nu witte "bruiloft" jurkje. rond de dertig euro geloof ik maar echt super schattig en feestelijk
upje! Blauw met witte stippen, wit met blauwe stippen, of iets anders, als het maar wit blauw is, in 98!
Ik had wel een heel mooi jurkje (marine-stijl) maar helaas heeft mijn dochtertje de nare eigenschap dat ze overal aan zit te sabbelen (en dus ook op het strikje van de jurk).... zal ook ff 2 foto's uploaden
Als je wilt kun je hem krijgen (zal zo ff de jurk opzoeken zodat ik een recente foto van het strikje kan maken).... over de prijs komen we er dan wel uit.... Ik heb hem trouwens gekocht in Duitsland.