Hallo dames, zoals de titel het al aangeeft ben ik op zoek naar een leuke sprekende jurkje voor mijn baby! Mijn zwager gaat in mei trouwen, en kan niet veel uitgeven vandaar maar 2-hands maar moet wel in goede staat zijn natuurlijk Mijn dame heeft nou maat 62/68 dus over een maand denk ik dat 68/74 goed zal passen. Hierbij paar foto's wat voor soort ik meer wil maar het zijn maar voorbeelden, alles voor een leuke prijsje is welkom.. Alvast bedankt!
Ik heb deze jurk te koop Marktplaats.nl > Schattig roze jurkje, maat 68 (3 tot 6 mnd) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Hij is nog nieuw, want het is niet helemaal mijn smaak, dus mijn meisje heeft hem nooit gedragen.
bedankt voor je reactie Petra, echt een leuke jurkje! Maar wil toch meer een feestelijke jurk.. Wat ze dagelijks niet kan aantrekken.. Geen andere dames met leuke jurkjes voor een mooi prijsje?
Ik heb er nog eentje te koop. Louise heeft hem gedragen op de bruiloft van vrienden (ze was daar bruidsmeisje) en verder niet meer. Dus hij is 1 keer gedragen. Het gaat om dit jurkje: