hallo meiden, door alle hormonen krijg ik de gekste dromen... bijvoorbeeld over het breken van de vliezen, want daar blijf ik toch iedere keer weer over dromen. vanacht had ik weer zo'n droom erover, het ging als volgt: ik had op 1 dag wel 10 verjaardagen die ik moest aflopen en bij elke verjaardag die ik binnen liep kwam ik met mijn luiertas binnen vol met celstofmatjes, en iedere keer bleef ik maar roepen naar de mensen; tja je weet maar nooit wannneer de vliezen breken... nu ik weer wakker ben denk ik er contstant over, dat als ik inderdaad wat verder ben dat ik echt celstofmatjes bij mij draag als ik ergens op visite ben. ik vraag mij af wanneer bij jullie de vliezen zijn gebroken, en waar dat gebeurd is.
Wat je nu droomt ben je misschien bang voor... Maar maak je geen zorgen. Bij de eerste zwangerschap vroeg ik dat ook aan mijn verloskundige. Ik was n.l. bang dat ik in de stad zou lopen, en daar tussen iedereen de vliezen zouden breken. Maar ze zei dat je lichaam dat meestal goed regelt en dat het meestal thuis gebeurd, als het veilig is. Dat klopte ook; netjes 's nachts thuis op de w.c. gebroken. Trouwens ook geen enorme waterval zoals ik had gedacht, maar meer een straaltje van ±een paar glazen. Toen mijn kindje eruit kwam kwam wel nog een golfje vruchtwater erachteraan.
Ik zou me er ook niet te druk om maken. Hier zijn ook 's nachts de vliezen gebroken..in bed. Heb niks gemerkt voelde opeens iets weglopen Mss begint het bij jou wel met weeen.
Ja of ze breken gewoon niet en de VK doet t tijdens de bevalling. Dat is bij mij al 2 x zo geweest dus ik denk dat t nu ook wel weer zal zijn. Aan de andere kant zijn al mn kinderen van die stijfkoppies (zou niet weten van wie ze t hebben... 8) ) dus zal je net zien dat t deze keer juist niet zo is Leuk heh die dromen Ik kan er over mee kletsen hoor maar doe ik maar niet want ik heb laatst zon horor droom gehad die wil ik jullie (vooral die met n eerste kindje) liever onthouden