Volgend jaar april als dochter bijna 3 is komt Dirk Scheele bij ons in de buurt in het theater. Nu kijkt ze het het heel sporadisch omdat het midden op de dag op tv komt en er dan vaak geen tv wordt gekeken. 3 kaartjes zijn 42 euro en het lijkt me erg leuk voor haar, twijfel alleen of ze dan net niet nog wat te jong ervoor is. Wat denken jullie?
Mijn zoontje is 6, en net geweest, het was een superleuke show. Alleen 3 is inderdaad heel anders. Ik weet wel dat ik met hem naar kabouter plop ben geweest en dat het toen wel supergoed ging en hij het ook prima deed. Succes met beslissen
Wij zijn laatst naar het Zandkasteel geweest en toen was Mira nog net geen 3. Hier was het een succes! Ze is dol op dit soort dingen en blijft van het begin tot het einde zitten en kijken. Er waren ook ouders met kinderen die de zaal uit gingen omdat ze bleven huilen of rennen door de zaal. Dus ik denk dat het per kind verschilt.. Theatershows zijn in ieder geval ook heel leuk voor kinderen van 3 jaar, dus om de leeftijd zou ik het absoluut niet laten. Ik wil ook graag een keer met de kids naar Dirk Scheele!
Ik moest eerst even kijken wie dat nou is... (oeps). Maar op zijn website zie ik dat hij binnenkort optreedt op een gratis festival in de stad. Ik heb het gelijk in de agenda gezet om te gaan kijken!
Ik zou gaan! Wij gaan vanaf 2 jaar al regelmatig met haar naar theatervoorstellingen, is erg leuk en gaat goed! Ze is niet het enige kindje daar natuurlijk... Wij gaan dit jaar naar Hoelahoep en Sneeuwitje de musical.
Fleur was nog geen 2,5 toen wij naar Dirk Scheele gingen en ze heeft genoten. Ze heeft het er nu zelfs nog wel eens over.
Wij zijn naar Dirk Scheele (met Dikkie Dik) geweest toen mijn zoontje 2 of 3 was en mijn dochtertje 4 of 5, groot succes, mijn zoontje vond het tot het einde leuk, terwijl hij normaal (nu nog steeds) na een half uur al afhaakt met de meeste films en voorstellingen.