Minder beweging, stuit??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ukkie1, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Dag allemaal.

Ik lag net lekker in bad en vond m'n buik er zo anders uitzien. Als ik voel, voel ik denk ik een hoofdje IPV billen ineens onder m'n ribben..!! T is groter en ik krijg minder reactie als ik duw haha. Ik voel wel geschuifel maar geen echte duwen of schoppen, wat ik tot gister wel voelde.
    Als ik nu terug denk is t de hele dag al "anders" dan normaal.

Ik maak me opzich geen zorgen, ik voel m genoeg bewegen maar ben wel bang dat hij in stuit is gedraaid. Ik was vandaag ook best beroerd, moe, hoofdpijn, futloos .Kan dat door t draaien komen?

Morgenochtend groeiecho en controle, dus ben benieuwd....

Als hij in stuit ligt, hoe groot is dan de kans dat hij nog terug gaat??

2. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw

Hoi hoi

Bij mij liggen de boefjes wel in stuit. Volgens de gyno zouden ze kunnne draaien tot einde bevalling alleen omdat t een tweeling is en ze minder ruimte hebben en al een lange tijd in stuit liggen is t een kleine kans. Waar k last van heb is dat ik steeds geschopt word in me blaas voelt heel erg onprettig

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Onze baby lag vorige week nog dwars en nu weer goed.
    Mijn ervaring is wel dat ook billen heel “hard” kunnen voelen. Ik maar ook de vk heeft zich vaak vergist.
    Ben benieuwd morgen!

Je zou evt al spinningbabies kunnen doen :)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hier toevallig hetzelfde gehad. Vorige week minder beweging, ctg gehad en toen echo. Mevrouw lag in stuit en voelde indd een harde vol onder mijn ribben. Ze spraken al over een draaipoging. Maar zondag op maandag is ze goed gedraaid. Doodziek geweest. Maar wees dus gerust, het heeft nog genoeg plek om te draaien.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Het zou kunnen. Een hoofdje zou je tussen je handen heen en weer moeten kunnen bewegen.

Hier lag ons meisje ook in stuit en dat was heel goed te voelen. Ben benieuwd naar je echo!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Nou, gisteravond een gewoel en gedoe in m'n buik. Wederom niet lekker ervan. En net op de echo hoofdje weer beneden! Dusja, kan best dat hij gister in stuit lag en is terug gedraaid. Hopelijk beviel t hem ook niet en blijft hij nu liggen :)

toffepeer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina