Pfff drang om zwanger te worden wordt erger !!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Silla, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

De drang om weer zwanger te worden na mijn MK wordt steeds sterker! Zo erg dat ik dat ik gewoon GEK van mezelf wordt! En ik vind het zo raar...nog een paar weken geleden moest ik er niet aan denken om weer zwanger te worden ??!!
    Het is vandaag precies 4 wkn geleden....
    Ik heb alles gedaan om afleiding te zoeken: kapper -, pedicure-, nagelstudio geweest, ik heb me gek geshopt en gezellig met vrienden uiteten en voetbal kijken (uiteraard)...maar telkens blijft het in mijn hoofd spoken... I'M GETTING NUTS !!!

2. is normaal..hopelijk lukt het snel weer!

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Heb ik af en toe ook hoor!! Voor mijn miskraam nog erger! Succes meid!! :D Niet nog gekker worden hoor hihi ;)

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik weet er ook alles van Silla.
    Ben jij alweer ongi geworden?
    Ik nog niet en dat maakt mij nou echt gek. :(
    Want zolang dat er niet is, kunnen we er ook niet echt voor gaan.

Zullen we afspreken om hier samen gek te worden!!! ;)
    Is toch gezelliger dan alleen, hahaha

5. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    hihi....ik doe mee met gek worden ;)

ben ook nog steeds niet ongi, en ben heeeeeeeeel misschien zwanger...

althans dat hoop ik..

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Herken ik wel ja. Elke keer janken als ik weer ongi ben. Trek het momenteel gewoon ff niet. Heb mijn vriend nu al beloofd dat als ik weer ongi wordt ik er dan een paar op ga drinken. Trek het dan echt niet meer. Snap het niet hoor herken mezelf niet eens meer.
    Zondag mijn NOD ik ga dan ook mijn verjaardag vieren. Ik hoop dat ik aan een vruchtensapje moet.

7. nijnke456

nijnke456 Nieuw lid

21 jun 2006
    1
    0
    0
    hoi ik zal me even voorstellen ik ben nijnke.
    Ik ben 2 weken terug gecurrateerd, hier heb ik natuurlijk nog steeds heel veel verdriet van.
    Maar mijn wens om een kindje te krijgen wordt alleen maar groter. ik had me hier idd een paar maanden terug geen voorstelling van kunnen maken, maar nu kan ik niet wachten??
    dus ik begrijp precies wat jullie bedoelen...groetjes nijnke

8. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ken de gevoelens.
    Iedere maand weer die kl#te :evil: :evil: .
    Ik ben nu 8 rondes verder. Pfff iedere keer weer een tegenvaller hoor.
    In het begin had ik het er niet zo moeilijk mee. Maar ik kan het nu echt niet meer door een roze brilletje bekijken.
    Ik weet dat 8 maand nog eigenlijk helemaal niet zolang is. Maar als je eenmaal van een zwangerschap hebt geproeft (zogezegd). Dan is iedere maand dat het misgaat teveel.

Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. ;)

Heel veel succes meiden.

Veel liefs Daan

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Heb ik ook vreselijk last van! Na mijn miskraam werd het echt alleen maar heviger!

Ik hoop voor je dat het snel weer lukt, meid!

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Thanks ik ben blij dat ik niet de enige ben !!!!
    Ik ben nog steeds niet ongi....maar goed ik had al een onregelmatige cyclus dussssssssss tis altijd een verrassing wanneer het komt hihiihi (ik lach maar ik kan wel janken !!!)

@ Hope (en de anderen hihihihi)...JA WE GAAN SAMEN GEK WORDEN !!! :confused:

Pffffffffff ik heb zelfs een ring gekocht met een maansteen (tja of het werkt is het 2e) maar ik heb in mijn overzichtje (die ik bijhoud) gezien dat we niet regelmatig geklust hebben. Voor mijn zwangerschap hebben we om de dag geklust (dat werkte dus voor mij) en dat had ik eigenlijk moeten volhouden na mijn MK, maar goed je hebt zoveel verdriet dus dan moet je er eigenlijk niet aan denken...maar nu denk ik SHIT had het gewoon gedaan !!!!

Ik vind het zo erg dat ik me zo voel en ik ben echt zo blij dat ik niet de enige ben (jaja ik val in herhaling ;) ) Maar ik weet gewoon ECHT niet hoe ik hier mee om moet gaan! Ik kan niet blijven shoppen e.d. (shoppen is voor mij therapie voor alle problemen hihihihi).

Gister gingen we voetbal kijken bij vrienden, en daar waren weer meiden die zwanger waren of al moeder zijn....en dan wordt je gewoon weer ermee geconfronteerd dat je eigenlijk nu 10 wken zwanger zou zijn geweest. Mijn beste vriendje zijn zus is nu ook ruim 2 mnd zwanger !!! Zo leuke meid en ik gun het haar van harte maar toch...ben ik een ieniminie beetje jaloers erg he???

Nou moet weer aan het werk, moet 2 klachten uitzoeken pffff daar heb ik dus helemaal geen zin in...

Ladies, thanks voor de steun en jullie zullen mij de aankomende uren, dagen en weken tot vervelends aan toe horen "zeuren" ....

Liefs Silla

11. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Tuurlijk zeur je niet, we zitten tenslotte allemaal in het zelfde schuitje.
    En het ene moment steun jij ons en dan wij jou.
    Zo hoort het toch te gaan....? ;)

Bij mij staan op korte termijn 2 kraamvisites op de planning.
    Ben benieuwd of ik het aankan.
    Momenteel kan ik alleen al bij de gedacht gaan huilen. :cry:

12. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Meiden, als jullie behoefte hebben om hier te "zeuren", doe dat dan vooral. Het is fijn om een plek te hebben waar je dit soort gevoelens kwijt kunt en kunt delen met lotgenoten.
    En persoonlijk vind ik het alleen maar fijn dat ik weer anderen kan helpen en steunen door mijn ervaringen en gevoelens te delen.

Ik vind het logisch dat je kinderwens wordt aangewakkerd door je miskra(a)m(en), je hebt toch heel even van het wonder dat 'zwanger zijn' heet mogen proeven. Je hebt gedroomd van het kindje, hoe het eruit zou zien, op wie het zou lijken, je hebt plannen gemaakt, dingen geregeld. Je bent je onbewust toch al een beetje aan het kindje gaan hechten en ervan gaan houden, hoe klein het ook nog was. En aan al die 'voorpret' komt dan abrupt een einde, terwijl het zo goed en zo welkom voelde.

Ik hoop dat jullie ook gauw weer zwanger zullen zijn, en dat die kinderwens uiteindelijk zal worden beloond!

Liefs, Wendy

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Wenniepenny
    Idd ik ben zo blij dat ik hier ff lekker mijn ei kwijt kan zonder te denken dat ik een last ben zeg voor de mede forumgebruikers!
    Ik hoop ook dat we snel weer allemaal zwanger zijn !!
    Hoe gaat het verder met jou?

@ Hope
    Pittig hoor 2 kraamvisites, pfff ik denk ook niet dat ik het kan, de eerste minuten zal het wel gaan denk ik maar zodra ik langer zou blijven...ga ik zitten malen en helaas zie je dat bij mij altijd duidelijk in mijn gezichtsuitdrukking..
    En als je geweest ben..kun je het hier weer ff van je af schrijven...

Sterke

14. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Tja, op en af... heb je mijn verhaal (ook onder Miskraam) gelezen?
    Hierbij de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=11148

Dus ik ben gelukkig nog steeds zwanger, maar ik kan er tot nu toe nog niet echt van genieten.
    Ach, komt tijd komt raad (om er maar eens een cliché tegenaan te gooien) ;)

Groetjes, Wendy

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik had het idd gevolgd...
    Ik kan me ook goed voorstellen dat je nog niet echt helemaal kunt genieten...
    Ik denk dat het wel goed zit bij jou...vraag me niet waarom maar dat voelt gewoon zo...
    Ik blijf sowieso voor je duimen !

Liefs Silla

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik wil niet te enthousiast overkomen en te hard van stapel lopen, maar dat gevoel heb ik ook (even afkloppen ;) )

Lief hoor, dank je wel!

Groetjes, Wendy

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Youre welcome!!

Liefs Silla

18. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik word ook gek,deze maand werd ik ongie op mijn NOD dag ,tot die dag had ik wel een beetje hoop,ik word altijd 1 of 2 dgn ongie voor mijn nod.
    Als ik geen mk zou hebben gehad dan zou ik in oktober bevallen ,ik ken op dit moment 3 vrouwen die in die maand gaan bevallen ,en eentje is ook op dezelfde datum uitgerekend,het is soms wel pijnlijk om haar te zien(ik zie haar bijna elke dag)vooral nu haar buikje groeit,en dat mis ik.
    Ik gun het ze allemaal,maar ik wil het zo graag.
    volgende maand om de dag klussen.

Ally

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou Ladies,

31 dgn na de MK ben ik weer ongesteld geworden. Aan de ene kant ben ik natuurlijk blij...(ondanks dat mijn cycli onregelmatig zijn) maar aan de andere kant ook een ienimienibeetje teleurgesteld...

Maar goed over een paar dagen....gaan we weer klussen !!

Groetjes Silla

20. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Wat fijn Silla, ben een beetje jaloers, ik namelijk nog steeds niet, grrrr.

Idd weer flink aan de klus en wie weet volgende maand.
    Ik wil je bij deze alvast veel succes wensen.

Deel Deze Pagina