2 maand overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by annoniemmmm, Jan 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annoniemmmm

Jan 9, 2009
    6
    0
    0
    Jaja, heb in begin van november nog men regels gehad, maar niet zoals het hoort te zijn.. veel weiniger en minderlang, ben 17 j binnen 2 weken 18, normaal ben ik altijd op tijd, maar ben gestopt begin november omdat ik mijn regels kreeg maar mijn pil ng niet op het einde was. De HA zei toen dat ik moest stoppen en wanneer ik mijn regels de maand erop kreeg, opnieuw moest beginnen en beginnen op de eerste dag van men regels, nu 2 maanden verder nog altijd geen regels. Heb al 2 zwangerschapstesten gedaan. Allebei negatief maar nu lees ik dat er velen negatief hebben getest en dan toch uiteindelijk positief heb nmaandag een afspraak bij de gynecoloog, had zowiezo al 1 tje staan, straks naar de dokter, ben vanmorgen naar school geweest maar heb buikpijn en voel me misselijk .. Weet echt niet wat te doen, kun je een echo laten doen bij de HA?
    Antwoord als je me zou kunnen helpen..
    Groetjes x

2. annoniemmmm

Jan 9, 2009
    6
    0
    0
    ALSJEBLIEFT kan iemand me helpen ..

3. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Mss een domme vraag, maar heb je ook onbeschermde sex gehad dan in de tussenliggende periode?

4. annoniemmmm

Jan 9, 2009
    6
    0
    0
    Ik heb eind september als ik in het midden van men pil zat voor het laatst betrekking gehad, maar sindsdien riskeer ik het niet meer omdat ik moest opnieuw beginnen van de dokter. maar ik ben niet zo'n, goede pillenpakker.. Ik durf wel af en toe 1 tje vergeten en dat maakt me bang..

5. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Normaal gesproken doet een huisarts geen echo. Daar heeft hij de apparatuur niet voor. Maar als je eind september voor het laatst gemeenschap hebt gehad denk ik dat de kans klein is dat je zwanger bent. Ik denk dat de huisarts zelf wel wat onderzoekjes zal doen en bij twijfel kan hij je altijd doorsturen naar de gyn. Zou zo maar kunnen dat je buikpijn en misselijkheid gewoon van de stress komen. Als ik jou was zou ik snel langs de huisarts gaan, dan heb je tenminste meer zekerheid!

Succes!

6. annoniemmmm

Jan 9, 2009
    6
    0
    0
    Ben net terug van de dokter, heb maandag zowiezo al een afspraak bij de gyn. heb een blaadje meegekregen vn de dokter, voor eventueel een pilletje te nemen zodat mijn regels opnieuw doorkomen, toch bedankt xxx

7. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Mss is het een idee als je voor een ander soort anticonceptie kiest. Zeker als je nog geen kindjes wil en niet zo "netjes" omgaat met je pil. Mss is een spiraal of de prikpil iets voor je.

Sterkte

8. annoniemmmm

Jan 9, 2009
    6
    0
    0
    dag kweb,
    heb er ook al aan zitten denken, maar de prikpil heeft mijn zus nu al een jaar ofzo en iedere keer als ze echt zwaar stressed krijgt ze tussentijdse bloedingen, en dat verschilt van persoon tot persoon, maar ik ben een echt stressbeest en daarom dat ik het niet erg durf dan, .. Ik zal er maandag allesinds over spreken met men gynecoloog, men dokter heeft me ook al aangeraden om een ringel te gebruiken maar men vriendin heeft dat en haar vriend voelt dat zitten.. Er zal wel een oplossing voor zijn zeker, heb ook al met pleisters gewerkt maar ikzelf was daar geen voorstander van, ik weet wel dat het betrouwbaar is maar dat voelt niet betrouwbaar aan, omdat het niet iets is dat werkelijk binnen moet snapje?
    toch bedankt xxx

Share This Page