Hallo dames, Nou, het is me allemaal wat... hoop dat iemand dit herkent... want weet niet echt of ik normaal ben Ik moet zo veel huilen! Ik kom niet meer stil! Vrijdagavond enorme huilbui, zaterdagmiddag, zaterdagavond weer een enorme huilbui, en gisteravond alweer een giga huilbui! En het komt zomaar opzetten, ik zie het niet aankomen! Ik ben heel erg blij dat ik zwanger ben, dus ik snap niet zo goed waarom ik huil... weet wel dat ik afgelopen jaren heel veel achter elkaar heb meegemaakt, en ik heb het gevoel dat dit nu allemaal los komt... Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? liefs eenzame mamatoB
Hiero precies hetzelfde. Ik huil ook veel. Ik denk dat als je eea hebt meegemaakt afgelopen jaar, je sneller getriggerd wordt om te huilen. Dat het zich niet beperkt tot de merci-reclame en de reclame met de hondjes uit het asiel Persoonlijk vind ik het soms ook wel lekker om eens een goede huilbui te hebben, maar niet altijd...
In elk geval een geruststelling om te horen dat ik niet de enige ben. Ik heb vanmiddag een gesprek met de huisarts (kennismaking, ik stap over naar huisarts in het dorp waar ik nu woon) en dan ga ik ook eens vragen of het normaal is dat ik me zo voel... Ik kan het gewoon niet uitleggen hoe het komt.Heb wel heel veel meegemaakt maar dacht altijd dat ik het verwerkt had op de een of andere manier, maar volgens mij is dat dus niet zo... :-s liefs mamatoB