IK WORD GEK VAN MEZELF!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Tjonge ik word echt knetter de knetter van mezelf!!
    ALs ik druk doe word ik duizelig als ik lig word ik ff duizelig als ik de trap op loop word ik licht in me hoofd.......en dit is allemaal normaal volgens de vk!

    Maar waarom word ik er dan zo gek van..kan niet eens normaal functioneren ben ook bang dat ik draaierig word en ja dan gaat het natuurlijk gebeuren...ik word zo moe van mezelf en kan ff geen kant op..

    sorry meiden dat ik zo zeur maar ben blij dat ik het ff van me af kan schrijven want....voel me zo alleen!! :(

    Liefs Paula
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Das wel minder ja. Nou ik doe mee hor, Ik heb het kots. Gister om de 5 min boven de wc terwijl ik leeg ben en er alleen maar gal uitkomt! En mijn buik doer er super zeer van. Zijn er nog meer mensen die mee willen klagen? Liefs Jenny
     
  3. Niet meer actief

    hihihi,

    Klaag maar verder hoor meiden, hoort er helaas allemaal bij. Spreek uit ervaring. Maar het is echt vreselijk om je niet lekker te voelen.

    Ik voelde me alleen erg schuldig als ik weer een liep te mopperen want we hebben er zelf voor gekozen en weten dat je ziek kunt worden

    Maar klets hier maar lekker van je af hoor
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja dat schuldih heb ik ook hor. Ik roep heel de tijd, ik wil alle kwaaltje graag hebben als het met de baby maar goed gaat. Maar ik loop al dagen te kotsten en gister echt heel de dag en dat lijkt me niet goed voor mij en de baby. Volgens mij heb ik ook een griepje dus heb ik het dubbel. Maar ja ff klagen is af en toe wel lekker...
    Liefs Jenny
     
  5. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ik kots ook de hele dag door...en meestal alleen maar gal...dat doet op den duur zo pijn!!

    Heb een boefie hier rond lopen die ook aandacht wil en verdient maar ben zo met mezelf bezig daar voel ik me dan ook zo schuldig over en dan komen de tranen!!

    Een man die veel weg is omdat ie millitair is en ik dus vaak alleen...niet fijn als je dan dizzy voelt!

    Heb dr gewoon ff de balen van denk dat het morgen weer wat beter is maar nu ....kan ik mezelf wel wat aandoen!!!
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    he bah... gal is niet leuk!!! maar blijf wel goed drinken he.. dan spuug je in elk geval wat anders uit dan gal....
     
  7. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    He wat naar allemaal! Vooral die misselijkheid, dat is echt heel naar. Ik hduim voor jullie dat dat snel over gaat!

    Ik prijs mezelf erg gelukkig dat ik alleen maar gevloerd ben aan het eind van de dag. Verderheb ik nog nergens last van (behalve dan de onzekerheid of het nog wel goed is sinds de bloeding met kerst, maar morgen mag ik voor een echo komen). Misschien juich ik wel te vroeg.

    liefs,
    Cleo
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja dat gal heb ik ook, echt erg. Ben nu nog ziek thuis, maar gaat al wel wat beter als gister. Zo lang ik blijf liggen gaat het goed en heb nog niet gekotst, erg fijn. Kan mijn lichaam een beeje op adem komen.

    Dat lijkt me ook niet niks Paula als je nog een kleine hebt rondlopen. Hopelijk voel je je snel weer wat beteren krijg je veel steun van vrienden en familie. Het is ook wel verevelend als je man er niet vaak is. Ik ken het wel, mijn vriend was (gelukkig) militair en was er bijna nooit.
    Liefs Jenny
     
  9. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    jullie hebben tenminste kwaaltjes waardoor jullie " weten" dat jullie zwanger zijn... Behalve gespannen borsten voel ik niets dus ik geloof niet eens dat ik zwanger ben :) Wil iemand een paar dagen van zijn misselijkheid af)
     
  10. anja

    anja Actief lid

    10 okt 2005
    104
    0
    0
    amai, van al die kwaaltjes heb ik geen last!! Ik ben wel vlugger moe en mijn eetlust is enorm toegenomen. Het is niet eerlijk verdeeld!! alé allemaal nog veel sterkte!!!
     
  11. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Die misselijkheid begint mij nu ook echt parten te spelen. Eerst was het nog af en toe een beetje een naar gevoel, maar nu voel ik me echt belabberd. Zo misselijk..

    Dus, roep niet te snel, het kan nog komen zoals je ziet en dan heb je spijt dat je het "gewenst" hebt.

    Jansen
     
  12. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Sjalleke, je weet niet wat je zegt hahaha

    Paula28, ik ben in het begin ook doodziek geweest (2 dagen ziekenhuis aan het infuus vanwege uitdroging) en ben nu gelukkig van die erge misselijkheid af. Nu ben ik alleen 'gewoon' misselijk. Ik heb ook een kleintje erbij lopen en snap helemaal wat je voelt... Dizzy ben ik nog wel als ik me te druk maak maar heb ook bloedarmoede... De moeheid belemmerd me nu nog het meest... Ik kom gewoon niet opgang en mijn kleine meisje die wil natuurlijk actie!!!

    We moeten er wat voor over hebben he dames... Soms denk ik wel eens, die mannen hebben geen idee... Het moet er straks ook nog eens uit hahaha
     
  13. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    een opstekertje,

    Dames ik was ook hondsberoert en je denkt dat het nooit meer weggaat op zo`n moment......... maar er is hoop; vanaf week 11 is bij mij alles weg getrokken en nu voel ik me weer kip lekker en als van ouds! ga er weer op uit en voel me fit! slik nu ook gravitamon want volgens mij trok die kleine alle energie uit me!
    suc6 en als je heel beroert bent moet je aan de leuke dingen denken zoals het kamertje en wat het gaat worden en je wandelwagen!
    en vooral ook emerzefene aan de dokter vragen als je heel misselijk bent en regla PH bij de apotheek halen tegen brandend maag zuur! hielp bij mij ook goed tegen misselijkheid trouwens want het neutraliseert het geen wat in je maag zit dus gal wordt omgezet in water!


    suc en kop op! ;)

     
  14. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    het voelt inderdaad net of het altijd zo blijft en niet meer weggaat hahaah
    Word er echt moe van, zit net een bord pap naar binnen te werken en voel een kokhals neiging en hup alles eruit...kon niet meer rennen naar de wc

    Doet op een gegeven moment ook pijn gewoon, ik ga volgende week voor het eerst naar de vk en vraag haar wat ik eraan kan doen!

    Net als die duizeligheid vind ik ook niet leuk meer (nee wie vind het wel een fijn gevoel) maar als ik het niet ben denk ik nog van oww het zal zo wel opkomen zetten en hup mijn humeur is verpest!

    Ik weet ook wel dat ik zo niet moet denken..maar die hormonen hebben me in de greep!!

    Toch ben ik superblij dat ik dit weer mag meemaken..er groeit een wondertje in mij die straks deel uit maakt van ons gezin!!

    Zucht nu zit ik weer te janken WAHAHAHHA

    ik ga maar ff afleiding zoeken!

    Enne meiden ...WE KUNNEN HET FF VOLHOUDEN!!

    Liefs Paula
     
  15. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden :)

    Die duizeligheid kan komen van tekort aan iets en volgens mijn was dat ijzer ;)

    ik ben toen flauw gevallen, van mijn zoontje , die nu 5 is.
    gelukkig ging ik door mijn hurken :confused:

    Ik moest toen ijzer gaan sliken :(

    Ik heb toen ook Gravitamon geslikt, daar zit echt alles in wat jij en je baby nodig heeft.

    Ik voelde me ookgelijk heel anders :p
    nu lik ik het weer.

    Gr.manon.
     
  16. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    paula28 heeft het mij ook al gevraagd en ik zal het nog maar even hier neer zetten. misschien hebben jullie er nog wat aan...

    duizeligheid/ flauwvallen komt voornamelijk voor in de eerste maanden van de zwangerschap.
    het kan komen doordat de wanden van je bloedvaten wat slapper en trager worden door het hormoon progesteron.
    hierdoor is de bloedvoorziening soms niet helemaal goed en zo ook de bloedvoorziening naar het hoofd.
    je kunt hier last van krijgen als je bijvoorbeeld te snel opstaat van een zittende of liggende houding of dat je te lang staat, loopt.

    duizeligheid en flauwvallen kan ook komen door een ijzertekort--> bloedarmoede. dat kun je laten checken bij je huisarts/ verloskundige. dan krijg je waarschijnlijk staaltabletten
    tips: verander rustig van houding, vermijd drukke mensenmassa's, sta niet te lang.

    succes meiden!!
     
  17. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Meiden, ik hoop dat jullie je snel beter zullen voelen!
     
  18. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik ben ook meteen met Gravitamon begonnen en ben wel misselijk, maar van duizeligheid heb ik geen last. Dus kan best zijn dat ik er geen last van heb omdat door de Gravitamon mijn ijzer etc. aangevuld wordt.
     
  19. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ik slik ook gravitamon en ook nog es roosvicee ferro (ijzerhoudend) maar voel me niet er echt beter door...

    zal wel zoals Analize zei komen door dat mijn bloedvaten enzo wat slapper en trager zijn..de een heeft er wel last van en de ander niet

    Ikke helaas wel..niet alleen als ik snel opsta maar ook gewoon als ik rustig zit..:(

    Liefs Paula
     
  20. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    de misselijkheid is bij mij ook wel de hele dag, maar hou gelukkig alles nog binnen, het lijkt wel of je de hele dag met een kater rond loopt!
    Als ik 's nachts moet plassen en ik sta te snel op zie ik ook helemaal wit voor mijn ogen, wat ik voorheen toch veel minder had, zo ik heb ook even geklaagd ;)
     

Deel Deze Pagina