2 maand overtyd en 2 negatieve tests

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angelken, 5 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik duim voor je dat het raak is!

    Maar wil ook nog wel even vertellen over mijn eigen ervaring:
    Ik stopte in september 2004 met de pil. De cyclus kwam zeer regelmatig op gang, met een perfect gemiddelde van 29 dagen. In het voorjaar kwam daar wat klad in, en veranderde het naar 35 dagen. Tot ik in juli 2005 niet meer ongesteld werd. Ik wist en voelde gewoon dat ik niet zwanger was, maar wat dan wel???
    Gezien mijn voorgeschiedenis (ooit ontsteking gehad aan de eileiders) had ik al snel een doorverwijzing naar de gyn te pakken, en hij deed een inwendig onderzoek. Daaruit bleek dat er erg veel eiblaasjes tegelijk aan het rijpen waren, waardoor mijn lichaam wat in de war raakte, en als gevolg daarvan kwam er juist GEEN eitje vrij, dus ook geen bloeding.
    Het was niks ernstigs, en als ik wilde had hij medicijnen die konden helpen om de eitjes wat te ondersteunen in de rijping. Ik heb daar niet voor gekozen, en een paar maanden later was ik zwanger.
    Ik begreep van de gyn dat het iets heel normaals was, dus misschien is zoiets bij jou ook aan de orde??? Mijn ervaring zegt dat wanneer je zwanger bent, dat je dat zelf dan ook weet/voelt. Niet altijd even bewust, maar diep van binnen weet je het wel!
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He algelken, al duidelijkheid??
     
  3. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ja was ik ook benieuwd naar! Ik lees het morgen hopelijk wel! Liefs Ayla
     
  4. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben benieuwd....
     
  5. Niet meer actief

    ik ben ook erg benieuwd hoor of er al iets bekend is het is al bijna 21:00
     
  6. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik duim op het laatste moment ook nog even voor je mee.. Ben benieuwd wat de uitslag is?

    Succes iig!
     
  7. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :(: nou angelken????????t is nu 21.23 je zal de uitslag wel al hebben toch?????ik hoop voor je dat t n wondertje is,ik hoop dat je antwoord er vanavond nog opstaat!!!!!!ik duim voor je :) :) :) gr sophietje
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ben nu ook wel benieuwd.....

    Wat ik hier boven las verbaast ,me telkens weer. Ik heb al van zo veel mensen gehoord dat je gewoon weet wanneer je zwanger bent...zonder dat je echt symptomen hebt. De meesten kunnen ook niet aangeven waardoor ze het dan weten...echt raar zo'n vrouwenlichaam........
     
  9. ja noppe het is niks geworden, spijtig het is zoals kiz zegt,er zijn teveel eitjes aan het rijpen,mijn hormonen huishouding is niet in orde.nu niet getreurd er komt nog een maand he ;)

    toch bedankt voor jullie steun echt thanks
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He jammer meis. In ieder geval fijn dat je duidelijkheid hebt! Veel geluk met zwanger worden!!
     
  11. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    A wat jammer... Nou maar hopen dat het snel raak is....
     
  12. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Jammer voor je! Ik hoopte zo dat mijn verhaal het jouwe niet was....Maar: dat er eitjes rijpen is in elk geval wel positief, en zoals je ziet, was ook ik vrij snel na het bezoek aan de gyn zwanger...dus...

    Succes!
     

Deel Deze Pagina