Hoi Meiden Ik had een vraagje of jullie ervaring hebben met de kidsleep wekker of de momo wekker. Welke van de 2 vinden jullie het fijnste? En vanaf welke leeftijd gaan zit dit snappen? Mijn zoontje is nu bijna anderhalf en vraag me af of het al zou kunnen. Hij heeft momenten dat hij heel goed slaapt, tot half /8u, maar ook momenten dat hij om 6u half 7 al wakker wordt, dus vroeg me af of zo een wekker al zo werken? Hoor graag jullie ervaringen!
Ik heb hem niet maar stuur onze dame terug naar bed als het nog te vroeg is. Voor 7 uur is terug naar bed hier in huis. Deze afgelopen weken ben ik minder "streng" omdat alles nog zo wennen is maar dan mag ze bij mij komen liggen maar wel stil zijn. Vaak slaapt ze dan weer verder. Vrienden van ons hebben die van Nijntje en hun zoon doet zelf de oogjes open en vind het dan klaar met slapen. Hij is 3 nu
Wij hebben deze BabyZoo Slaapklokje Aap Groen | Babypark Mijn zoontje heeft hem voor zijn 2e verjaardag gekregen en in het begin snapte hij het nog niet, maar nu wel. Hij blijft ook netjes wachten tot aapje wakker is als er nog niemand wakker is. Onze jongste krijgt regelmatig de fles om 6.30 uur bij ons in bed en als hij dan wakker is komt hij ook bij ons in bed. Als ze nog eerder komt geven we de fles bij haar op de kamer en dan moet hij ook gewoon op zijn kamer blijven totdat aapje wakker is en dat gaat prima. Wij zijn er dus blij mee.
heb t mn dochter vorige week voor haar 3e verjaardag gegeven . op de doos staat vanaf 3 jaar maaaaar ze is er bang van
Hier is momo de slaap aap al ruim een jaar een groot succes! Om de beurt doen ze hem de ogen dicht en hij word netjes om 7 uur wakker.. Hij staat trouwens wel op een schapje zodat ze er niet bij kunnen!
Bijna anderhalf lijkt me nog een beetje te jong. Ik denk dat ze het vanaf een jaar of 2/3 beter zullen begrijpen.
anderhalf is echt te jong ! hier gebruikte we hem bij 2 jaar en dan nog snapte hij het niet maar bij lag vertellen dat de oogjes nog niet open zijn snapt hij het nu wel en werkt het goed voor in het weekend doordeweeks moeten we er toch om 7 uur uit maar in het weekend komen ze om 07.30 omdat dan de oogjes open gaan
Ja ik denk zelf ook dat anderhalf nog te jong is. Vooral nu na jullie verhalen. Voorlopig hou ik het er maar op dat hij er voor 7u niet uit mag, maar gelukkig slaapt hij de helft van de tijd toch langer dan 7u, dus ik mag niet klagen!