Ik kan het nogsteeds niet geloven. Ik ben eindelijk zwanger!! Vorige week hadden we de eerste afspraak bij de gynaecoloog omdat we een jaar probeerde zwanger te worden zonder enig succes. Tijdens de eerste afspraak was er gelijk bij mij bloed afgenomen omdat ik nog niet menstrueerde om te kijken hoe mijn bloedwaardes waren. De dag na de afspraak had ik in theorie mijn menstruatie moeten hebben. Maar die bleef uit. Vandaag ben ik 4 dagen overtijd en dacht bij me zelf dat zal wel weer zon rot cyclus zijn die op en neer gaat. Maar heb er uit nieuwsgierigheid een test tegen aan gegooid... Ik had het test staafje nog geen 5 seconden in het bakje en ik zag de plus al opkomen! Ik kon mijn ogen niet geloven!!! Mijn eerste echo heb ik op 11 september en ben nu al super zenuwachtig. Ik hoop dat alles goed zit en dat het niet in een miskraam eindigd ofzo.. Nu zit ik echt op een roze wolk! Ben zo blij
Probeer je niet teveel zorgen te maken en te genieten . Zeg ik wel maar ik voel hetzelfde hoor. Zorg voor afleiding, dat scheelt. Ik duim met je mee dat het een plakkertje is! Gefeliciteerd .
Gefeliciteerd!!!! Wist je trouwens dat de kans op een miskraam na 6 weken veeeeeeeel kleiner is? Zodra het hartje klopt dus. Geniet er van
Nou, dat is dan wel een fantastisch goede gynaecoloog geweest Grapje hoor, van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie dat het na een jaar wachten nu mag gebeuren.