Pff.. wat eng om het zo neer te zetten, eigenlijk! Maar na 8 maanden mag ik het ook zeggen: ik ben zwanger! Vandaag 5 weken en een dikke knaller van een positieve test! Afgelopen vrijdag, na 4 dagen over tijd, getest met een kv en een cb (zonder weken indicator). Op de KV een mooie 2e streep, meteen duidelijk en de CB gaf Zwanger aan! Zat te trillen als een gek! Kon het niet geloven! Vandaag nog een keer een KV en de tweede streep knalde eraf! Wij zijn blij!
Bedankt allemaal! Het besef begint langzaam te komen. Voel nog vrij weinig (behalve héél moe, slecht slapen en grotere borsten). Ben niet misselijk en ook qua reuk merk ik niks.
Hartelijk gefeliciteerd . Hier wel een veranderde reuk haha. Mijn man mag nu zelf zijn koffie maken, ik kan er niet meer tegen .
Maakt me soms wel onzeker hoor, dat ik geen veranderde reuk heb en niet misselijk ben. Aan de andere kant moet ik daar blij mee zijn, denk ik. Ik VOEL me alleen nog niet echt zwanger, al zijn de testjes die ik gedaan heb, gewoon heel mooi!
Ik begrijp je erg goed, ik voelde me afgelopen weekend na 1,5 week ineens een stuk beter, niet meer misselijk en hondsberoerd. Dus ik zat me gelijk wat zorgen te maken. Maar heb nog wel veranderde reuk en heb nog steeds bij vlagen dat ik me wel erg misselijk voel ineens. Probeer je niet teveel zorgen te maken, zoek afleiding en geniet van je zwangerschap .
Gefeliciteerd! Geniet ervan en ik lees hier vaak genoeg dat geen symptomen niets hoeft te betekenen. Komen vaak vanzelf nog
Gefeliciteerd!!! Ik heb zaterdag positief getest! Zou vandaag 5weken en 4 dagen zijn! Van de eerste. Na 7maandjes proberen! Wij zijn ook zoo super blij! Gefeliciteerd en geniet ervan