Probeer hier toch een beetje hoop uit te putten, dus voor degenen die het geluk hebben gehad, hoe snel waren jullie weer zwanger?
Ik heb in februari een curettage gehad en had eind mei weer een posi test in handen! Hoop voor je dat je bij jou ook weer zo snel raak mag zijn!
Ik heb eind februari een curettage gehad. Ik wilde 2 keer ongesteld worden, gewoon om te kijken hoe mijn lijf het weer op zou pakken. Ik werd ook gelijk na de curettage weer ongesteld. De volgende maand zeiden we: nu willen we er weer voor gaan. Ik was meteen zwanger...
ik ben in maart gecuretteerd en nog steeds niet zwanger. Vandaag is m'n nod en maandag gaan we testen dus wie weet maar ga maar nergens meer vanuti.
Na elke mk binnen 4 mnd weer zwanger. Nu mijn laatste mk van maart en nog niet zwanger althans morgen ga ik testen ben benieuwd
Hier iets langer dan een half jaar later weer zwanger geworden. Net toen ik een beetje begon te wanhopen, was het toch weer raak. Had een afspraak bij de gyn staan toen ik 5 weken zwanger was, om het eens te hebben over de mogelijk nadelige gevolgen van de curettage, omdat ik sindsdien veel en veel minder heftig ongesteld was. Maar goed, toch spontaan raak dus nog. Ik had wel een echt heftige miskraam achter de rug, (1,5-2 liter bloedverlies), dus dat heeft wel meegespeeld dat het zo lang duurde voordat zwanger worden weer lukte.... (Januari dus de miskraam, half juli weer zwanger).
April 2009 gecuretteerd ivm met een MA, mei 2010 weer zwanger. Helaas weer een MA, dus in juni 2010 gecuretteerd en in januari 2011 weer zwanger. Maar nu met een klein beetje hulp van de mmm
in mei een MA en curretage.. Daarna bewust 2 cyclussen overgeslagen en gelijk eerste cyclus dat we er weer voor gingen raak.. afgelopen vrijdag posi test in de handen Nu heel hard hopen dat dit goed gaat..