Hier even 2 foto's, ik was niet heel erg dun maar ik had maat 38 maar ik was breed, die striemen aan de zij heb ik altijd al gehad.. maar mijn buik is meer naar voren gegroeit dat had ik voorheen nooit en ook de striemen op de voorkant van de buik had ik nog nooit gehad.. bij mij doet het aan de rechter kant van de onder buik pijn als ik er zachtjes op duw..
Hee meid! Nou ik heb zelf een Turkse vriend dus ik denk dat ik wel weet wat voor problemen je hebt gehad. Ik heb zelf echter al 5 jaar met hem en dus al volledig geaccepteerd als '''toekomstige bruid'' haha en ik denk dat ze daarom ook wel ietsjes sneller zouden accepeteren dat ik zwanger ben, maar het zou vooral ivm de rest van de familie wel wat problemen opleveren ja... Daarom habben we het nog niet aan zijn ouders verteld. Hij was er na een paar dagen van de schrik bij te komen, wel blij mee dus samen zou dat goed gegaan zijn. Maar om nou bewust te kiezen voor een kindje gaat hem iets te ver. Dit wil hij dan ook uitstellen. Maar wat gemeen zeg van je vriend Wat vreemd ook dat hij eerst direct weer een baby wil en dat hij je daarna laat zitten. Wat vreselijk!!! Echt heb ik geen woorden voor hij hoort jou nu juist te steunen!! En ik moet eerlijk zijn dat ik ook niet alle steun krijg van mijn vriend maar dat komt er denk ik meer door dat hij het allemaal niet zo bergijpt en ervaart als ik doe. Dit neem ik hem ook niet kwalijk. Maar hebben jullie nou nog een relatie/ contact/...? En kies je er bewust voor om de pil niet te slikken of om wat anders? En drie dagen is wel heel weinig ja bij mij was normaal ook iets van 5 dagen. En dan ook nog bruinig? En daarbovenop heb je ook nog die kwaaltjes?? En heb je foto gezien en het lijkt inderdaad zwanger... nou weet ik natuurlijk niet hoe je er eerst uitzag maar je hebt inderdaad een buik. Bij mij ziet hij er wel iets anders uit... de vorm is iets anders ofzo? Bij mij lijkt echt een beginnersbuikje ofzo. Het verschil met eerst is echt duidelijk ik was dan ook mega dun.. had maatje 34 en die was soms zelfs te groot ( ben dan ook spaans en indo vandaar denk ik). Maar ik ben in ieder geval ontzettend benieuwd wat de uitslag is van de test/gyn!! Dus laat je me dit nog weten? Ik heb zelf niet echt last van kwaaltjes. Ik heb dan een rare mindere bloeding, buikpijn/krampen en een super opgeblazen gevoel. Ik ben ook wel moe en heb vaak last van hoofdpijn maar dat komt denk ik door dat ik zo druk ben geweest de laatste tijd. Dus ik heb niet echt kwaaltjes ofzo.. Maar inderdaad vind het echt raar dat wij allebei geen nacontrole hebben gehad.. Ik kan me er zelfs een beetje boos om maken inderdaad wat als er resten zijn ofzo die gaan onsteken of wattan ook, wie weet wat de gevolgen zijn. Daarom wil ik ook echt wel even checken. Ik moet alleen eerst na huisarts omdat ik nog nooit bij gyn ben geweest. We houden elkaar hierover op de hoogte he?! En je zegt dat je nu een kindje wil, maar hoe ga je met dat gevoel om dan?? Ik weet echt niet wat ik met dat gevoel aan moet, probeer het iedere keer maar weg te stoppen maar het lukt niet ben er zo veel mee bezigg. Op dit moment studeer ik rechten op de universitetit, zit in me eerste jaar, maar weet nu al dat ik door al dat gebeuren dit jaar niet haal. Wat echt niet waar ik met dat gevoel heen moet. Hoe ga jij er mee om? Wat doe jij er aan? Vertel je dit ook aan anderen (ik niet) Fijn dat ik iemand heb om even mee te praten!! Laat je me weten als je al iets weet? liefss